Part 8 ( Zawgyi + Unicode )

15.1K 1.3K 119
                                    

Zawgyi

မားမားတို႔နဲ႔ နည္းနည္းပါးပါးစကားေျပာၿပီး ေရွာင္က်န္႔ေမွးခနဲအိပ္ေပ်ာ္သြား႐ုံပဲရွိေသးသည္ !

သူ႔ေဘးကအိပ္ရာဘက္က အိခနဲ နစ္ဝင္သြားသည္ !
အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔မို႔ စိတ္ထင္တာေနမွာဆိုၿပီး အဖက္မလုပ္မိ !

ခဏေနေတာ့ ေရွာင္က်န္႔ခါးဆီ ေရာက္လာတဲ့ ေရဘဝဲလက္တံေတြ !
ဆံပင္ေဖာင္းေဖာင္းေတြေပၚက်လာတဲ့ အိစက္စက္ အထိအေတြ႕ေတြ !

သူ႔တကိုယ္လုံးကို ေစာင္လုံေနေအာင္ျခဳံထားပါရက္နဲ႔ ....
ခုေတာ့ ေစာင္နဲ႔လူၾကား ဘယ္လိုေရာက္လာမွန္းမသိတဲ့ ေျခတံရွည္ေတြက သူ႔တကိုယ္လုံးကို သိမ္းၾကဳံးဖက္ထားတယ္ !

ေရွာင္က်န္႔ ေခါင္းအုံးထဲမ်က္ႏွာႏွစ္ၿပီးသာ နာနာက်ိန္ဆဲပလိုက္တယ္ !
ဝမ္ရီေပၚ !!!

" ေကာ ထေတာ့ကြာ ! ကြ်န္ေတာ္လြမ္းလွၿပီ "

ခ်ီးကို လြမ္း !  အိမ္ထဲေရာက္လာတာမွ တနာရီေတာင္ျပည့္ေသးရဲ႕လား !

ေရွာင္က်န္႔တကိုယ္လုံးကို ဖက္ထားတဲ့အျပင္ ဆြဲရမ္းေနေသးသည္ !
ဘယ္လိုလုပ္ဆက္အိပ္လို႔ရေတာ့မလဲ !

" ေကာ ထေနာ္ ! ခုထ !  မထရင္ ကြ်န္ေတာ္ဖက္နမ္းပစ္မွာ ! အဲ့ခါမွ တကယ္မထႏိုင္ဘဲ ေစာင္ပုံထဲပိေနရမယ္ "

သူ႔စကားအဆုံး ျပဴးတူျပာတာ ထလာတဲ့ က်န္႔ေကာ !
အိပ္ရာထခါစ ဆံပင္ေတြက ထိုးထိုးေထာင္ေထာင္နဲ႔ !
အိပ္ေရးမဝတဝ႐ုပ္ေလး  !  ဖိအိပ္ထားတဲ့ဘက္က ပါးေလးက ရဲလို႔ ! ႏွာေခါင္းေလး႐ွဳံ  ့ပြ ရွဳံ  ့ပြ နဲ႔ !

သပ္သပ္ရပ္ရပ္ရွိလွတဲ့ ေရွာင္က်န္႔က ခဏတျဖဳတ္အိပ္တာေတာင္  ညအိပ္ဝတ္စုံလဲ ဝတ္ဖို႔ မပ်က္ကြက္ဘူး !

အဝါႏုေရာင္ ညအိပ္အက်ႌေလးက ေကာအသားေဖြးဖြးနဲ႔ လိုက္လိုက္ဖက္ဖက္ !
ေပါင္လယ္ထိတက္ေနတဲ့  ေဘာင္းဘီတိုကေတာ့ ရီေပၚ့ကို မ်က္စိစပါးေမြးစူးေစတယ္ !
ေစာင္နဲ႔အတင္း ေျခေထာက္ေတြကိုလိုက္အုပ္ေနေလရဲ႕ !

ကိုယ့္အိ္မ္ ကိုယ့္အခန္းထဲမွာ အိပ္ေနတာေတာင္မွကိုေလ !
ျမင္သြားတာ မင္းတေယာက္ပဲရွိတယ္  ဝမ္ရီေပၚရဲ႕ !

Ge ! Di Di Loves You !Where stories live. Discover now