Zawgyi
" ရီေပၚ !! "
ေရွာင္က်န္႔ စာေကာင္းေကာင္းလုပ္လို႔ကိုမရေခ် ....
စာအုပ္ေတြတင္ထားတဲ့ စားပြဲနဲ႔ ေရွာင္က်န္႔တင္ပ်ဥ္ေခြထိုင္ေနတဲ့ၾကား အတင္းေခါင္းႀကီးတိုးတိုးဝင္လာတဲ့ ဝမ္ရီေပၚရယ္ !!
တိုးရင္းတိုးရင္းနဲ႔ ေရွာင္က်န္႔နဲ႔စားပြဲကတမိုင္ေလာက္ေဝးသြားၿပီး ရီေပၚ့ကိုယ္လုံးတဝက္ကေရွာင္က်န္႔ေပါင္ေပၚ ေစြ႕ခနဲေရာက္လာတယ္ !
လိပ္မ်ဳိးေလး !
ေရွာင္က်န္႔လည္တို္ုင္ကို လက္နဲ႔သိုင္းဖက္ၿပီး ေခါင္းကို သူ႔ပခုံးထက္ အပ္ထားတယ္ !
ေရွာင္က်န္႔ ေမးဖ်ားေလးကိုလဲ ဖ်တ္ခနဲ ဖ်တ္ခနဲ လာနမ္းေနေသးတာ !ေရွာင္က်န္႔ ရင္ထဲ ဖိုးသိုးဖပ္သပ္ေတြျဖစ္ကုန္တယ္ !
ေကာင္ဆိုးေလး !!" ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာတုန္း !! ငါစာလုပ္ရဦးမယ္ေလ ! ဖယ္ "
" ေကာ "
ကတၱရာေစးကို ေကာ္တပိႆာေလာက္ထည့္က်ဳိထားတဲ့ ေခၚသံႀကီး !
အဲ့ေခၚသံၾကားရင္ ေရွာင္က်န္႔မွာ အဂၤါျဂဳိလ္ေပၚသာ တက္ေျပးလိုက္ခ်င္တယ္ !မဟုတ္တာေတြ ပူဆာေတာ့မဲ့ေလသံႀကီး !
ဝမ္ရီေပၚကိုမ်ား အေခ်ကိုယ္ေတာ္တဲ့ ! ဘုရားစူးရပါေစရဲ႕ !
ခ်ဳိလိမ္စြပ္ထားတဲ့ ကေလးနဲ႔ ဗိန္မသာလိမ္မသာပဲ !" ေကာ ! ေကာလို႔ ! "
" ဘာတုန္း "
ေျပာရင္းနဲ႔ ကိုယ္တျခမ္းကေန တကိုယ္လုံးကေရွာင္က်န္႔ကိုယ္ေပၚ မရမကတက္လာတယ္ !
ေခါင္းကလဲၿငိမ္ၿငိမ္မေန !
ေရွာင္က်န္႔ရင္ခြင္က်ယ္ႀကီးထဲတိုးဝင္ၿပီး ပြတ္တီးပြတ္တာနဲ႔ !အဟုတ္ ! ေရွာင္က်န္႔ခမ်ာ ရည္းစားရတာလား ! ကေလးပဲေမြးစားမိသလားေတာင္ ျပန္စဥ္းစားယူေနရတယ္ !
" ေကာကဗ်ာ ! ကြ်န္ေတာ္ေခၚရင္ျပန္ေတာင္မထူးဘူး ! ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သလိုလဲ မခ်စ္ဘူး ! ကြ်န္ေတာ့္ကို စိတ္ကုန္ေနၿပီလားဟင္ ေကာက "
ေရွာင္က်န္႔ ႐ွဳိက္သံသဲ့သဲ့ၾကားလို႔ ကိုယ့္ရင္ခြင္ထဲက ေကာင္စုတ္ေလးကို အူတိအူေၾကာင္ငံု႔ၾကည့္မိေတာ့....
YOU ARE READING
Ge ! Di Di Loves You !
RomanceZhan Ge ! Di Di ai ni ! အဲ့ဒါႀကီးပဲ တခ်ိန္လုံးၾကားေနလို႔ 😬😂😂 မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ေရးခ်🤣