Part 5❣️ ( Zawgyi + Unicode )

19.1K 1.8K 155
                                    

Zawgyi

" ေကာ ... ေကာဆို "

အေနာက္ကေန အေျပးလိုက္လာတဲ့ေျခသံေတြ .....
ေကာ ေကာ ဆိုတာနဲ႔ မေခ်ာ့ရေသးဘူး အရည္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ကိုယ့္စိတ္ေတြကိုယ္ ေရွာင္က်န္႔မေက်နပ္လွ .....

ေျပာေျပာဆိုဆို နဲ႔ လက္ေမာင္းကကိုင္ၿပီးဆြဲလွည့္ပလိုက္တဲ့ ဝမ္ရီေပၚေၾကာင့္ ေရွာင္က်န္႔တကိုယ္လုံးယိုင္ထြက္သြားသည္ ....

လိပ္မ်ဳိးေလး ဝမ္ရီေပၚက ေရွာင္က်န္႔ကို အလဲမခံ ....
က်န္လက္တဖက္က ေရွာင္က်န္႔ ခါးေလးကို ဆြဲထိန္းေပးလိုက္တယ္

ေတာ္စမ္းပါ ..... ခုနက ေကာင္မေလးေတြကို ထိလာတဲ့ လက္ႀကီးနဲ႔ .....
ေရွာင္က်န္႔ ရီေပၚ့အဖမ္းအခ်ဳပ္ေတြကေန ႐ုန္းထြက္ပလိုက္တယ္.....

" လာမထိနဲ႔ "

Wowww.... တလမ္းလုံး ဆူေကာက္လာတာ ..
ပထမဆုံးထြက္လာတဲ့ စကားသံက ဆူေဆာင့္ေနေရာပဲ !

ဒီယုန္ကေလးကို ရီေပၚ ဖ်စ္ညႇစ္ခ်င္မိတယ္ !
ပါးေလးေတြကိုရဲလို႔ ေဒါသထြက္ေနတာမ်ား....
ဘာေတြ စိတ္ေကာက္ေနမွန္းကိုမသိပါဘူး !

" ဘာျဖစ္တာလဲ ေကာရယ္..... ကြ်န္ေတာ္ဘာမွလဲမလုပ္မိရပါလား "

ဒိုင္းခနဲ ေရာက္လာတဲ့ မ်က္ေစာင္းေၾကာင့္ ရီေပၚ လန္႔ဖ်ပ္သြားမိသည္ ......
ဒါ ေကာ ေတာ္ေတာ္ကို စိတ္ဆိုးေနတဲ့သေဘာပဲ !

" ငါ့ေနာက္လိုက္မလာနဲ႔ ..... သြားစရာရွိတာသြား .... ျပန္ခ်င္တဲ့အခ်ိန္ျပန္ ..... ေသေသေၾကေၾက ဂ႐ုကိုမစိုက္ဘူး .... သြား ျပန္မလာနဲ႔ "

အင္း .... ငါ့ပုံစံက စိတ္ေကာက္ေနတဲ့ အေဒၚႀကီးနဲ႔မ်ားတူေနသလား ?
ႏိုး မတူဘူး !!!!!!
ေရွာင္က်န္႔ ကြကိုယ္ျပန္အားေပးလိုက္သည္ ....

ရီေပၚ ေခါင္းကုတ္လိုက္မိသည္ .....

" ကြ်န္ေတာ္ ရႊမ္ရီေကာ ရဲ႕ ပြဲ သြားမယ္ဆိုလို႔လား ? ကဲ မသြားဘူး ! ေကာ မၾကဳိက္ရင္ မသြားဘူး ! ေနာ္ "

" ေအာင္မာ ! မင္းဘာမင္းသြားခ်င္သြား မသြားခ်င္ေန ! ငါက ဘာလို႔ဂ႐ုစိုက္ေနရမွာလဲ ! မိန္းမိန္းနဲ႔ သြားသြား ဖိန္းဖိန္းနဲ႔ သြားသြား ... ငါ့ေသာက္ပူကိုမပါဘူး "

Ge ! Di Di Loves You !Donde viven las historias. Descúbrelo ahora