❄ 9.bölüm " Hayat Tılsımım " ❄

272 39 23
                                    

Ben geldiiim :D Medyada Bay Gülüş'ün gönderdiği kolye var. Multideki şarkıda benim için çok çok özel bir şarkı ve Elisa'ya çok uyuyor. Keyifli okumalar dilerim ^^

Not: Sondaki açıklamayı okumayı unutmayın!

♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚

Gülkurusu hem romantik hem de güzeldir. Kalın bir kitabın arasında gülü kurutabilirsiniz. Peki, kalın bir kitabın arasında kalbinizi kurutabilir misiniz? Kalbinizi kutuya koyup bir köşeye kaldırabilir misiniz? Kalpsiz yaşamaya çalışmak eski bir resme benzer. Renkleri ne kadar solsa da anıları ilk günkü gibi taze kalır eski resimlerin. Ya da tozlanmış bir kitap gibi de olabilir kalbi bir köşeye kaldırmak. Ne kadar tozlanmış olsa da kapağını açtığınızda sizi aynı cümleler karşılar. Unutmakta böyle bir şey işte. Ezbere bildiğiniz birini, eskimeyen duyguları yok sayma çabasıdır. Kokusunda huzuru bulduğunuz, gülüşünde aşkı tattığınız, gözlerinde kaybolduğunuz birini nasıl unutabilirsiniz ki? Zaman denen küstah illet bile bunu başaramaz. Siz unutmaya çabalarsınız, bir şarkı çabalarınızı yerle bir eder. Siz yok sayarsınız, anılarınız size ihanet eder. Aklınız, kalbiniz, bedeniniz, ruhunuz.. Kısacası bütün varlığınız yokluğuyla acı çekerken siz nasıl unutabilirsiniz ki?

♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚♚

25.10.2012

"Çünkü o sıralar sana rastlamamıştım daha
Sonra sen çıktın geldin
Ortalığı güzelledin
Beni ben ettin..."

Ne de güzel söylemiş Cemal Süreya. Hayatım ıssız bir çölken, hayatımı çiçeklerle dolu eşsiz bir bahçeye çeviren Bay Gülüş'e yazılmış gibi.

İçimde farklı bir heyecan var. Her günüm aynı geçerken birden hayatıma giren Bay Gülüş sayesinde unuttuğum duyguları yaşıyorum. 1 ay boyunca her hafta 3 zarf gönderdi. Los Angeles'a gittiğimiz zaman bile zarflar oteldeki odama geldi. Benim her hareketimi bilmesi, sürekli takip etmesi, rahatsızlık vermesi gerekirken ben bundan gizli bir zevk alıyordum. Beni bu kadar dikkatli incelemesi ve bana ilgi göstermesi çok hoşuma gidiyordu.

Genelde zarfın içinde benim o fotoğraflarım, bir karakalem çizimim ve birde not olurdu. Çizim yeteneği mükemmeldi. Ve yazdıkları o kadar hoş şeylerdi ki. Hakkında neredeyse hiçbir şey bilmesem de -ismini bile bilmiyorum- bu adam vazgeçilmezlerim arasında yer alacak kişiler kategorisine girebilirdi. Bu fikir beni korkutuyordu. Birini bağlanmak her zaman sizi incitirdi. Ama Onun hayalimdeki halini bile sevmiştim.

"Heyoo!! Lisa yine düşüncelere dalmışsın. Sende bir haller var ama söylemiyorsun." dedi İklim kolunu omzuma atarak. Evet, daha bizimkilere gizemli Bay Gülüş'ten bahsetmemiştim.

"Dans yarışmasını düşünüyordum. Başka bir şey yok, olsa anlatırım, biliyorsun."

"Elisa bu aralar çok mutlusun. Yeşil gözlerin ışıl ışıl.Aren'den sonra hiç böyle olduğunu görmedim ben. Yoksa yeni birisi mi var?" Nefes'in gözünden hiçbir ayrıntı kaçmıyordu maalesef.

"Yummy haklı Elisa. Eğer bir şey varda söylemiyorsan sana gösteririm gününü."

Tam ağzımı açıp bir şey diyecektim ki kantine koşarak giren Ares'i görünce konuşmayı kesip ona baktım. Bize doğru hızla geldi ve sandalyeye oturdu.

"Elisa ... Baban gelmiş ... Seni aramış ama ulaşamamış. Dışarıda seni bekliyor." Yavuz Bey'in burada ne işi vardı ki? Önemli bir şey olmasaydı hayatta gelmezdi.

SİYAH KARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin