Kötü haber ve 10.bölümden kesitler

158 30 4
                                    

Merhaba biricik tatlı okuyucularım ^^ Biliyorum 10.bölümü bekliyorsunuz. Sınavlarım olduğu bölümü yükleyememiştim ve size çok kötü bir haberim var. 10.bölüm neredeyse hazırdı ama bilgisayarımız çöktü -,- Bölümü yükleyemediğime mi üzülsem, sizi çok beklettiğime mi bilemedim. Gerçekten çok üzgünüm. İnşallah bilgisayırımız erken yapılır. Telefondan yazmaya çalışacağım ama çok uzun olduğu için ne kadar yazabilirim bilmiyorum. Neyse 10.bölümden kesitlerle sizi başbaşa bırakayım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Terden sırılsıklam olsamda kaybetmeye niyetim yoktu. Topu havaya fırlatıp vurduğumda, vuruşumun gücüyle toptan tok bir ses çıktı. Top hızla karşı takımın iç sahasına düştüğünde bir sayı daha kazanmıştık. Bu maçı kazanmalıydık ve ben Elisa Soyden'sem istediğimi alırdım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Belimdeki kollarını daha çok sıkarak, beni bedenine biraz daha bastırdı. Vücudundan yayılan sıcaklığı hissetmeyi, kollarının güvenli tutuşunu özlemiştim. Kafamı kokusunun merkezi olan boynuna biraz daha gömdüm.

"Seninle eskisi gibi olmayı özlemişim. Sana böyle sarılmayı özlemişim. Seninle ilgili herşeyi özlemişim be Elisam." Sesi, yüzü saçlarıma gömülü olduğu için oldukça boğuk çıkıyordu.

"Bende seni özledim."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gözlerimden yaşlar oluk oluk akıyordu. Beni nasıl bu kadar etkileyebiliyordu, aklım almıyordu. Farkına varamadan hayatımdaki en önemli kişilerden biri olmuştu. Peki ben ne yapmalıydım şimdi?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

İnşallah bilgisayarımız gelirse 10.bölümü paylaşacağım. O zamana kadar kendinize çok iyi bakın. Sizi seviyorum^^

SİYAH KARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin