Beyaz bulutlar ve mavi gökyüzü ..
Şuan üstüne yattığım çimenlerden gördüğüm manzara buydu. Kafamda bin bir türlü düşünce varken belki de en saçma ve en az acı verenine odaklandım. Küçükken neden bulutları mavi algılardık ki? Mavi gökyüzünün rengiydi. Ama biz ne zaman bir bulut görsek maviye boyuyorduk. Kalıplaşmış bir düşünceydi ya da geçmişten gelen bir alışkanlık. Peki neden belli kalıplara sığmak zorundaydık? Mesela ben küçükken bulutlarımı rengarenk yapmak istiyordum ama inatla maviye boyatıyorlardı. Aslında küçüklüğümden belliymiş farklı kişiliğim. İnsanlar neden farklı kişileri sevmezler merak ediyorum. Farklı kişileri garipseyip neden dışlıyorlar? Tek-tip insan çeşidi olamaz. Bu dünyanın kanunlarına aykırı. Sonuçta biz koyun değiliz ki hepimiz beyaz olalım. İçimizde siyahta var, mavide, pembede .. Benim rengim ise siyah ağırlıklı gökkuşağıydı. En fazla dikkat çeken ama farklı olduğu için dışlanan. Sanırım ben buydum. Pek dışlandığım söylenmezdi ama içimde bir yerlerde hep yalnızdım. Ta ki O gelip hayatımın merkezine yerleşene kadar.
Onu hatırlatacak bir durum ortada yoktu ki. Neden birden aklıma geldi? "Aklından çıktığı mı var? Sürekli Onu düşünüyorsun." dedi kimden yana olduğunu bilmediğim iç sesim. Haklıydı. Onu beynime ve kalbime öyle bir kazımıştım ki farkında olmadan düşüncelerim Ona kayıyordu. Alışkın olduğum sızı yavaş yavaş kalbime ilerlerken çimenlerden kalktım ve evin içine girdim. Kalbimdeki sızı git gide kalbimi kapladı. Sanırım ilaçlarımı alma vaktim gelmişti.
Öncelikle Merhaba ^_^
Sevgili Hayali Okuyucularım (olmayan okuyucularımla konuşuyorum deli miyim neyim tövbest adfsgd)
İlk bölümler biraz sıkıcı olabilir. Sizden anlayışlı olmanızı istiyorum. Bu ilk wattpad deneyimim biraz heyecan mı yaptım ne :D Neyse umarım benimde okuyucularım olur.
Bu bölümü beni hep destekleyen, yalnız bırakmayan arkadaşım @Draumrrkopa'ya ithaf ediyorum. Seni seviyorum kardeşim. İyiki varsın ^^
Neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KAR
Chick-LitKeşke zamanı geriye alabilsek. Pişman olduğumuz hataları bir daha tekrarlamayız. Ama bunun olması imkansız. Aynı Siyah Karlar gibi … (Kapak Tasarımını Yapan @Draumrrkopa'ya çok teşekkür ederim ) © Tüm Hakları Saklıdır.