Chapter 1

421 6 1
                                    

P.O.V Noreen

'Niall James Horan hier komen' ik ren gillend achter mijn tweelingbroer aan. Hij rent met "mijn" chocola door het huis. 'Kom maar halen zussie!' En hij rent de trap af. 'AU!' Als ik boven aan de trap sta zie ik waarom er "iemand" au schreeuwde. 'Nee, gaat het wel!?' Ik ren de trap af en ga voor Niall zitten en pak mijn chocola. 'Heeft hij je pijn gedaan?' vraag ik lachend aan mijn chocolade reep. Niall kijkt me quasi boos aan. 'En ik dan?!' vraagt hij met opgetrokken wenkbrauw. 'O ja, jij was er ook nog.' Ik sta op en draai me om. Als ik wil weg lopen kom ik niet ver want er hangt "iemand" aan mijn been. 'Help ik kom niet weg!' Al snel staat Louis voor m'n neus. 'Geen zorgen, Super Louis is hier om jouw te redden van je gemene tweelingbroertje!' En hij tilt mij op, waardoor automatisch Niall mee naar boven gaat en mijn voet bijna van mijn lichaam wordt gescheiden. 'Ik ben 13 seconden ouder dan haar, hoor.' 'Als jij niet gauw mijn voet los laat, had je gewenst om later dan mij die buik uit te komen!' roep ik lachend. Niall laat mij los en Louis neemt me mee naar de woonkamer waar hij me boven op iemand gooit en ik een kreun hoor. 'Moest dat nou, Lou?' Aan zijn stem hoor ik dat het Zayn is. 'Zo zwaar ben ik nou ook weer niet' zeg ik quasi verontwaardigd. Dan word ik van Zayn zijn schoot afgeduwd en kom ik met een harde knal neer op de grond. Ik wil 'au' roepen maar Niall is me voor. 'Dude, waarom zeg jij 'au' als je zusje op de grond valt? Ben je overgevoelig ofzo?' Ik kijk naar Niall 'had je je nou niet ff in kunnen houden, sukkel?' denk ik naar Niall. Nu zal je wel denken "hoezo denk jij naar Niall?" Nou kijk ik en Niall kunnen dus al sinds dat we eigenlijk kunnen praten elkaars gedachten lezen en voelen we al sinds de geboorte elkaars pijn. Ook zien en voelen Niall en ik dingen die anderen niet kunnen zien of voelen. Geesten. 'Sorry, maar het floepte gewoon mijn mond uit voor ik er erg in had.' 'Mijn vel kwam tussen mijn telefoon hoesje en telefoon?' Het is meer een vraag dan een zelfverzekerd antwoord. 'Okay, weird?!' Ik sein naar Niall dat hij mee moet naar boven. Hij snapt het en staat op. 'Ik ga ff naar de....uh.....mijn kamer. Ik ben jouw nodig zussie, kom je mee?' 'En net als je dacht gekker kan het niet, is Niall zijn twéélingzusje nodig boven, op zíjn kamer.'

Als we boven zijn begint ik te praten. 'Moest dat nou?' 'Wat?' 'Ten eerste: jij pakt míjn chocola af, ten tweede: je roept au terwijl ik degene ben die val ,en ik weet dat jij dat ook voelt, maar jij moet je in houden bij de jongens, ten derde: nu denken Zayn en Louis dat we "iets" aan het doen zijn en ten vierde: het is míjn chocola!' 'Sorry, okay, het floepte er gewoon uit, okay, ik kon er niks aan doen?' Ik kijk hem serieus aan. 'Je bent meer boos omdat ik je chocola pakte, hé?' vraagt hij met een grijns op zijn gezicht. 'Nou?' vraagt hij nog een keer na een tijdje. 'Jij koopt een nieuwe.' zeg ik en loop dan zijn kamer uit.

In mijn kamer pak in mijn gitaar en begin een liedje te spelen, ondertussen zing ik een beetje mee:

I drove by all the places we used to hang out getting wasted

I thought about our last kiss, how it felt the way you tasted

And even though your friends tell me you're doing fine

Are you somewhere feeling lonely even though he's right beside you?

When he says those words that hurt you, do you read the ones I wrote you?

Sometimes I start to wonder, was it just a lie?

If what we had was real, how could you be fine?

'Cause I'm not fine at all

I remember the day you told me you were leaving

I remember the make-up running down your face

And the dreams you left behind you didn't need them

Like every single wish we ever made

I wish that I could wake up with amnesia

And forget about the stupid little things

Like the way it felt to fall asleep next to you

And the memories I never can escape (amnesia 5 seconds of summer)

'Je zingt prachtig zussie.' Ik kijk op en zie Niall Zayn en Louis in de deur opening staan. Fijn nu ben ik rood aan het worden. 'Je hebt het toch niet gefilmd?' Ik vraag het meer aan Louis dan aan de andere, maar aan zijn grijns te zien heeft hij dat wel gedaan. 'Ik zou dat maar heel gauw verwijderen!' Ik wil naar hem toe lopen, maar hij rent de trap al af. Ik ren hem achterna de trap af en zie de kelder deur open staan. 'Louis William Tomlinson, ik weet dat je in de game kelder zit. Kom nu naar boven!' Als ik me dan wil omdraaien word ik van achteren vastgepakt. 'Anders ga je ff mee naar beneden.' Hoor ik Louis fluisteren. 'Niall help me!' 'Ik kom er aan zussie!' Halverwege de trap struikelt Louis en valt met mij over zijn schouder hangend naar beneden. 'AU!' 'Lekkere antree jongens.' grinnikt Harry. 'En meisje!' Als ik opkijk zie ik Harry en Liam naar ons kijken en als ik naar de trap kijk zie ik Niall en Zayn boven aan staan. 'Lekker laat weer broertje.' Ik sta op en loop naar Liam en Harry toe en ga bij ze op de bank zitten, ik pak de controller van Harry af, want die sukkel is drie dubbel dik aan het verliezen dus moet ik hem maar weer even helpen. Na een tijdje leg de controller neer. 'Hoe doe jij dat toch, ik stond 5-0 voor?!' Dan zie ik het weer die witte schim die ik niet ken....

my ghost feelings ft. Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu