chapter 35

98 6 0
                                    

P.O.V. Noreen (4 maanden later)

'Ik weet niet of ik het wel kan.' Ik loop weg bij de spiegel en ga op mijn bed zitten. 'Tuurlijk kun je het wel. Je loopt zometeen gewoon naar Zayn toe en gaat tegenover hem staan.' Gemma komt naast me zitten. 'Je wilt niet weten hoe nerveus ik was toen ik met Greg ging trouwen.' Denise gaat aan de andere kant van me zitten. Lottie ploft neer in de stoel en Lou hurkt voor me neer. 'Sinds dat Zayn je gevraagd heeft met hem te trouwen straal je alleen maar. Je kijkt alleen maar naar je ring en kunt niet stoppen met fantaseren over wat er vandaag gaat gebeuren. Jullie hebben drie prachtige kinderen en jullie passen perfect bij elkaar. Ik zie jullie op tour met elkaar omgaan, het gaat wel goed komen No, geloof me maar.' Ik glimlach lichtjes en leg mijn hoofd in mijn handen. 'Maar wat als hij nee zegt?' 'Dat doet hij niet. Kom zitten we moeten je haar nog doen en je make-up en dan moet je ook je jurk nog aan trekken.'

jurk

haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

haar

Na drie uur ben ik eindelijk klaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na drie uur ben ik eindelijk klaar. Ik heb knikkende knieën en wacht tot mijn vader me komt ophalen. Zayn en ik trouwen in het bos. 

Ik hoor de deurbel en het zweet breekt me uit. Niet veel later hoor ik de stem van mijn vader en Niall op de gang. Ik sluit m'n ogen als ik de slaapkamer deur open hoor gaan. Ik heb vannacht op mijn eigen kamer geslapen omdat Zayn dat zo graag wou, hij zei: 'De nacht voor de bruiloft zien de bruid en de bruidegom elkaar nooit.' Dus hij heeft vannacht in een hotel geslapen en ik heb thuis geslapen. Het gepraat van Niall en pap word stil en ik kijk op. Beide kijken ze me met open mond aan. De tranen staan in mijn vaders ogen. 'Je bent prachtig, mijn kleine meisje gaat vandaag trouwen. Waar blijft de tijd.' Ook Niall heeft tranen in zijn ogen, maar zijn ogen staan alert. 'Kom we gaan, de auto staat klaar.' Ik knik en haak mijn arm in die van Niall. De meiden zijn een uur geleden vertrokken. Gemma, Denise en Lottie naar de trouw locatie en Lou naar Zayn om hem te helpen. 

We stoppen met de auto aan het begin van het pad en pap stapt uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We stoppen met de auto aan het begin van het pad en pap stapt uit. Hij houd de deur voor me open en de muziek begint met spelen. Zayn heeft de muziek uit gekozen en ik herken het begin van Right Now. Mijn lievelings nummer van de jongens op het moment. Ik kijk Zayn aan en zijn mond zakt een beetje open. Niall stapt ook uit en ik haak mijn armen op die van mijn vader en Niall. Ik kon niet kiezen dus geven ze me allebei weg. Langzaam lopen we richting Zayn en iedereen staat op. Ik kijk een beetje om me heen en herken hier en daar wat mensen. We hebben het klein gehouden dus alleen vrienden en familie. Als ik bij Zayn aan kom geeft mijn vader mijn hand aan hem. 'Pas goed op haar.' Zayn knikt en pap loopt samen met Niall naar hun plek. Niall gaat achter Zayn staan bij de ander jongens. Ze hebben allemaal een blauw pak aan en Zayn zwart. Achter mij staan Jesy, Denise, Lou en Lottie. Ze hebben alle vier een licht blauwe jurk aan. 'We zijn hier vandaag bijeen gekomen om de verbintenis van Zayn Javadd Malik en Noreen Nina Horan bij te wonen. Jullie mogen eerst nog wat tegen elkaar zeggen Zayn jij mag als eerste.' Zayn knikt en glimlacht naar me. 'Lieve Noreen, ik weet nog goed hoe we elkaar ontmoet hadden je viel letterlijk voor me. Bij de x factor backstage. Op dat moment had je een vriend en was ik een vriend van je broer. Vorig jaar zijn we dan eindelijk bij elkaar gekomen. We hebben drie prachtige kinderen gekregen vier maanden geleden. We hebben al heel wat mee gemaakt en we hebben nog lang niet alles gehad, maar ik beloof je dat ik altijd bij je zal blijven.' Ik heb tranen in mijn ogen en kijk hem stralend aan. De ambtenaar kijkt me aan en knikt. 'Lieve Zayn, Ik zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten. Naast Niall ben jij altijd degene geweest met wie ik het meest praatte toen mijn eerste relatie stuk liep en toen ik de eerste week bij jullie kwam wonen. Vanaf toen is alles alleen nog maar beter gegaan. En zoals je net al zei hebben we nog lang niet alles gehad, maar ook ik beloof dat ik altijd naast je zal staan.' 'Dan mogen jullie nu elkaar de rechter hand geven.' Ik pak Zayns rechter hand en kijk hem aan. 'Neemt u Zayn Javadd Malik Noreen Nina Horan aan als uw echtgenoten en belooft u haar te steunen in goede en in slechte tijden. Wat is daarop uw antwoord?' 'Ja.' Hij glimlacht en heeft tranen in zijn ogen. 'Neemt u Noreen Nina Horan, Zayn Javadd Malik aan als uw echtgenoot en belooft u hem te steunen in goede en slechte tijden. Wat is daarop uw antwoord?' 'Ja.' 'Dan mogen nu de ringen gebracht worden.' Niall komt naar ons toe en geeft ons allebei een ring. Hij glimlacht door zijn tranen heen en loopt weer terug naar de ander jongens. 'U mag elkaar nu de ring om doen.' Zayn neemt mijn rechter hand en schuift de ring om mijn ring vinger. Ik doe het zelfde bij hem en glimlach. 'Dan verklaar ik u nu man en vrouw. U mag de bruid kussen.' Zayn legt zijn handen op mijn heupen en trekt me naar zich toe. Zodra onze lippen elkaar raken hoor ik overal applaus. We laten weer los en kijken naar de groep mensen. Hand in hand lopen door het pad naar de auto die klaar staat. Zayn houd de deur voor me open en gaat dan naast me zitten Hij start de auto en rijd weg.

-------------------------------------------------------

Hey hey dit was het laatste hoofdstuk van dit boek, ik weet nog niet of ik er een vervolg op ga maken maar er komt een epiloog. xx suus

my ghost feelings ft. Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu