P.O.V. Niall
Ik sta in mijn kamer en probeer mijn koffer dicht te krijgen. Waarom had ik dat ding ookal weer uitgepakt. 'Niall schiet eens op, de rest wacht allemaal op jou!' roept Paul. Das nieuw, normaal gesproken wachten we met z'n allen op Noreen of Zayn of allebei. 'Jaha, ik krijg mijn koffer niet dicht. Help ff!' Een paar seconden later hoor ik gestommel op de trap en dan gaat de deur open. 'Wat neem jij wel allemaal niet mee.' zegt Paul zodra hij mijn koffer. 'Je weet dat onderweg ook dingen kunt kopen als je iets bent vergeten, tocht?' 'Ja, I know, so what?' Ik ben ondertussen nog steeds bezig met het dicht proberen te krijgen van mijn koffer. 'Ga d'r is op zitten.' Ik doe wat Paul zegt en ga op mijn koffer zitten. Hij rits hem dicht en kijkt me triomfantelijk aan. 'Ja wat, ik kan toch niet op mijn koffer gaan zitten en hem dan ook nog zelf dicht krijgen?' Ik grinnik bij de gedachten. 'Niall schiet op! ik ben je nodig ik zit vast tussen twee heftig flirtende mensen. We all know who!' 'ik kom er aan zussie rustig.' Ik grinnik en paul kijkt me raar aan. O ja die weet nog niet van mij en Noreen. Hij keek vanmorgen ookal raar op toen hij Noreen met een verlovingsring en een dikke buik zag. De media en zo weten het nog niet van Zayn en Noreen. Wat best wel knap is, want meestal weten ze meteen alles, ook als het niet zo is. En dat willen we graag nog even zo houden. Ik pak mijn telefoon en oplader en loop achter Paul aan, die er al vandoor is met mijn koffer.
Beneden zie ik niemand dus ik ga er vanuit dat ze al in de bus zitten. Ik stap naar buiten en draai de deur op slot. Tot over drie maanden denk ik.'Niall het zijn maar drie maanden en in die tijd kunnen ze mooi de keuken weer opnieuw bouwen.' Ik grinnik om Noreen haar gedachten en stap de bus in. Zodra ik in de woonkamer kom, zie ik wat Noreen bedoelt. Ze zit vast geklemd tussen Harry en Louis. Ze kijkt verveeld voor zich uit. Ik schiet in de lach en ze kijkt me nu met een dodelijke blik. Oeh als blikken konden doden. 'Ja lach maar. Beter help je me.' Ik knik en probeer overeind te komen. Nog steeds half lachend trek ik Noreen tussen Harry en Louis weg. Zodra ze er tussen weg is, schuiven Harry en Louis naar elkaar toe en het duurt niet lang voor ze elkaars lippen gevonden hebben. 'Get a room!' roept Noreen, en ik lig alweer half op de grond van het lachen.
We zijn al twee uur onderweg en ik verveel me te pletter. Vanavond hebben we een show in Liverpool en daarna zitten we een week in het hotel. 'Niall!' Ik schiet overeind en stoot mijn hoofd aan de boven kant van de bunker. 'Ja!' roep ik terug en wrijf met een pijnlijk gezicht over mijn voorhoofd. 'Ik verveel me!' Louis staat nu voor me te stuiteren. 'Dan ga je een boek lezen of zo of met onze fans praten op Twitter, weet ik veel. Verzin zelf iets.' zeg ik iets botter dan bedoelt. 'Ow.' Louis' gezicht betrekt en hij loopt somber weg. Waarom ben ik zo geirriteerd vandaag? Ik bedoel het begon vanochtend al toen ik uit bed viel door Noreen en daarna kreeg ik mijn koffer niet dicht en nu dit, ugh.
Ik stap uit de bunker en loop naar het woongedeelte. Noreen zit op de grond met haar handen op haar buik, voor Louis die haar haar aan het invlechten is en Zayn is ondertussen jaloers aan het kijken. 'Zayn, waarom ben je jaloers, Louis en Noreen word toch nooit iets.' Hij kijkt me vragend aan. 'Ten eerste Louis voelt als een broer voor Noreen en ten tweede Louis is gay.' Hij grinnikt. 'Weet ik wel, ik vind het alleen moeilijk om haar te delen. Ik weet dat de andere haar als zusje zien en vooral na wat Louis en Noreen samen hebben meegemaakt weet ik wel dat de broer/zus band van hun sterker is geworden, maar het is gewoon moeilijk. Ik bedoel, ze is zwanger Niall, er kan haar van alles overkomen. Er kan van alles mis gaan. En ik ben vooral bang dat No haar benen het gewicht straks niet meer aan kunnen. Ik bedoel kijk nou ze is nu al dikker dan normaal gesproken.' 'Hey, dat hoorde ik.' zegt Noreen beledigt. Ik grinnik en Zayn gaat door met praten. 'Ik wil zo graag dat alles goed gaat en ik weet dat No haar best doet en niet te veel vraagt van haar lichaam, maar.' Hij blijft even stil en trekt me dan de kamer uit. 'Ik weet niet of ik er wel klaar voor ben om vader te worden, Niall.' 'Hey, luister eens Zayn Malik. Jij gaat met mijn zusje trouwen en jij gaat haar de gelukkigste vrouw op aarde maken. Jij zult een geweldige vader worden. Ik zie zelf toch hoe je met Lux en alle jonge fans omgaat. Niet zo pessimistisch het komt goed. Ja?' 'Okay. Ik kan dit.' 'Zo wil ik het horen.' Ik glimlach naar hem en hij glimlacht terug. 'Kom we gaan weer terug naar Louis en Noreen.' Ik pak zijn hand en sleur hem achter me aan.
Als we binnen komen schiet Noreen meteen in de lach. 'Wat?' vragen ik en Zayn tegelijk. 'Het ziet er gewoon zo grappig uit. Niall is net een klein kind dat een ijsje wil en Zayn is de geïrriteerde grote broer die perse mee moest van zijn ouders omdat Niall nog te jong is om alleen een ijsje te halen.' Nu proest Louis het ook uit. Ik hou het ook niet meer en niet veel later hebben we allemaal de slappe lach. Liam en Harry komen binnen en kijken raar als ze onze allemaal zien lachen. Ik ga alleen nog maar harder lachen om de gezichten van Harry en Liam. Liam haalt zijn schouders op en haalt zijn telefoon te voorschijn.
JE LEEST
my ghost feelings ft. Niall Horan
FanfictionNoreen is het tweeling zusje van dé Niall Horan. Ze hebben beide een geheim. Zij kunnen geesten zien, voelen en er mee praten, maar ze hebben ook twinfeelings. Niemand weet hier van. Tot op een dag Niall weer op tour moet en er iets gebeurt wat noo...