chapter 15

179 3 0
                                    

P.O.V. Zayn

Drie dagen eerder

'Niall kan ik je even spreken?' Ik sta in de deuropening van Noreen haar kamer. Sinds dat ze in het ziekenhuis ligt slaapt hij hier. 'Ja is goed, kom binnen.' Ik ga naast hem op het bed zitten en zie dat hij door een fotoalbum bladert. 'Ik zit ergens mee.' Niall krijgt een grijns. 'Wat?' 'Normaal gesproken ben jij degene met wie wíj praten als we ergens mee zitten. Maar vertel wat is er aan de hand en waarom specifiek mij, ik bedoel, Liam is er ook nog.' 'Nou ehh kijk ik uhm ben zeg maar uhm verliefd op Noreen.' Noreens naam zeg ik heel zacht, bang voor zijn reactie dat ik zíjn zusje leuk vind. Blijkbaar heeft hij het wel gehoord want hij glimlacht en zegt. 'Ik ben blij dat jij het bent en niet een of andere loverboy, maar jij had toch met Wright?' Ik glimlach terug. 'Ja maar zij vond dat we niet bij elkaar pasten en was bang dat ik onderweg op tour misschien met een ander zou krijgen. Maar hoe ga ik het haar zeggen, ik bedoel ik weet niet eens of ze mij leuk vind.' 'Laten we wacht, ze komt altijd naar mij toe als ze ergens mee zit.' Ik knik en loop weer naar beneden.

Heden

Mijn telefoon gaat en ik neem op.

Z: Met Zayn
N: Hey met mij, ik heb net gesproken met Noreen. Ga maar alvast een eerste date voor bereiden.
Z: echt?
N: Nee nep. Tuurlijk. Ze kwam net overstuur bij mij en was net zo bang voor mijn reactie als jij.
Z: Wow. Okay kan jij er voor zorgen dat ik haar vanavond mee kan nemen op date?
N: Tuurlijk, ik moet nu gaan Harry roept me. Doei
Z: Doei tot vanavond.

Ik bel meteen Jesy, Noreens beste vriendin, en vraag haar of ze hier heen wil komen. Als de bel gaat doe ik open en staat ze daar. 'Hey, fijn dat je kon komen.' 'Tuurlijk, voor Noreen ben ik er altijd.' Ik ga haar voor naar de woonkamer. De andere jongens zijn allemaal in het ziekenhuis, maar er moet iemand thuis blijven om voor het eten te zorgen zodat ze direct als ze thuis komen kunnen eten. 'Ik vroeg me af of je me wou helpen de perfecte date te organiseren voor Noreen.' 'O en wie is de gelukkige?' 'Uhm nou ja, uhm ik' zeg ik voorzichtig.

P.O.V. Harry

Ik zit naast Louis die nogal overstuur is van zijn benen. 'Komt dit nog ooit goed?' Ik kijk hem aan. 'Ik weet het niet! Harry, kun je alsjeblieft stoppen met vragen?! Beter haal je een dokter!' Meteen als hij klaar is slaat hij zijn handen voor zijn mond. De tranen springen in mijn ogen en ik sta op. 'Goed ik ga al.' zeg ik met mijn kaken op elkaar. 'Nee, Harry wacht.' Ik negeer hem en loop de gang op. Op de gang roep ik Niall en barst in huilen uit. 'Hey, Harry wat is er?' 'L-l-Louis.' Verder kom ik niet. 'Harry wat is er. Is Louis weer terug in zijn coma? Heeft hij het gevoel in zijn benen weer terug?' 'N-nee hij vroeg naar een dokter.' 'Ik roep wel een dokter en stuur Liam naar je toe, okay?'  'Ja, is goed.' Ik ga op een stoel zitten en laat mijn hoofd in mijn handen vallen.

------------------------------------
Ff een korter hoofdstuk. Ik heb dus op het moment echt nul inspiratie dus als je ideeën hebt mag je ze zeggen. Dan kan ik kijken of ik er wat mee kan. Xx

my ghost feelings ft. Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu