P.O.V. Louis
Ugh, waarom lukt dit mij nooit. Als de anderen het doen ziet het er zo makkelijk uit, maar nee hoor ik sta weer in de keuken en het lukt niet. Liam heeft mij zijn recept gegeven voor spaghetti, maar als hij het doet ziet het er veel makkelijker uit. Ik zet het gas nog wat harder en leg de theedoek op het aanrecht. Ik loop naar de woonkamer om te kijken of Liam daar is. 'Liam! Ik ben je hulp nodig. Kun je....!' Ik werd ruw onderbroken door het brandalarm in de keuken.
Met een noodgang ren ik weer terug naar de keuken en zie dat de theedoek vlam gevat heeft. Fuck. Fuck. Uhm okay rustig blijven. Het komt allemaal goed. Ugh wie hou ik voor de gek. 'Brand! Brand!' begin ik in paniek te schreeuwen. Nog geen twee minuten later hoor ik de stem van Harry. 'Als dit weer zo'n domme grap is Louis dan,..' Hij stopt midden in zijn zin als hij de keuken binnen loopt en mij in paniek heen en weer ziet rennen. 'Guys! Er is echt brand. Louis maakte geen grap!' beledigt kijk ik hem aan. Wie maakt er nou weer grappen over dat de keuken in brand staat. Zo laag ben ik toch niet gezonken.
'Doe iets!' schreeuw ik zodra de rest ook in de keuken staat. Niall komt in paniek met een brandblusser aan rennen en begint te spuiten naar het vuur. Een ding was hij vergeten. Ik stond er nog voor! Als hij klaar is laat hij met een zucht de brandblusser zaken. 'Uhm jongens waar is Louis?' Hij begint weer lichtelijk in paniek te raken. 'Hier.' En ik veeg het witte schuim bij mijn ogen weg. 'Hahahaha hij lijkt nu net op Liam toen met Midnight Memories!' Niall ligt op de grond van het lachen. 'Ja lacht maar, ik ga me omkleden en douchen en daarna gaan we naar een door mij zelf gekozen restaurant.' Ik loop naar boven en laat een spoor aan wit schuim achter.
Boven ren ik meteen naar de badkamer. Ik gooi water in mijn gezicht en ga met kleren en al onder de douche staan. Ze zijn toch al smerig dus wat maakt het uit. Onder het douchen trek ik mijn kleding uit. Wat een stom idee was, plakt alles aan mijn lichaam.
Na het douchen en drie kwartier aan kleding uitzoeken verder loop ik weer naar beneden. Op automatische piloot loop ik naar de keuken. Uhm ja dat word een nieuwe keuken. Ik draai me gelijk weer om en loop naar de woonkamer.
Aangekomen in de woonkamer zie ik dat Noreen en Zayn ook al thuis zijn. Ze zitten allemaal bij hun en bekijken iets. 'Wat bekijken we?' 'Noreen haar echo.' 'Schuif eens op.' En ik wurm me tussen Niall en Zayn. Waardoor Liam van de bank afvalt. 'Sorry.' zeg ik zo onschuldig mogelijk, maar moet moeite doen om mijn lach in te houden. Hij kijkt me met een dodelijke blik aan.
Na allemaal een half uur naar de echo foto gestaard te hebben begint Nialls buik geluid te maken. 'Ja, zullen we maar eens gaan eten?' vraagt Liam terwijl hij opstaat. Hij is maar op de grond blijven zitten. Ik knik en pak mijn autosleutels van de tafel. De rest kijkt me raar aan. 'Ja wat, ik ga echt geen half aangebrande met schuim besproeide spaghetti eten. Ik ga naar een restaurant.' Noreen grinnikt en knikt. Ze steekt haar hand uit en Zayn helpt haar van de bank af. Ik ren naar de gang en pak haar krukken. Ik geef haar haar krukken en loop weer terug naar de gang.
Opeens hoor ik een harde bonk en ren tegelijk met Niall, Liam en Harry weer terug. In de woonkamer aangekomen ligt Noreen bewusteloos op de grond. 'Help me even met haar op de bank leggen.' Zayn kijkt bezorgd en gebaart naar Liam. 'Hoe......wat.........huh?'stamelt Niall. 'Ik denk dat ze teveel van haar benen heeft gevraagd vandaag en dat ze het niet maar aankonden.' Zayn gaat naast haar zitten en legt haar hoofd op zijn benen. 'Ik bestel wel pizza.' zeg ik dan maar. De rest knikt en ik loop voor de vierde keer vandaag naar de gang. 'Wacht, wat wil iedereen eigenlijk!' Ik krijg verschillende antwoorden terug en Niall schreeuwt dat hij 3 pizza's wil. Ik bestel ze en loop weer terug naar de woonkamer. Ik plof bij Harry op schoot en zet de tv aan. Harry legt zijn hoofd in mijn nek en ik kus hem op zijn wang. Hij draait zijn hoofd en tuit zijn lippen. Ik leun weer naar hem en kus hem. Hij glimlacht en trekt terug.
Na een tijdje hoor ik zachtjes gekreun naast me. Ik kijk en zie dat Noreen langzaam haar ogen open doen en ik glimlach naar haar. Ze grijpt naar haar hoofd en glimlacht moeilijk terug. Dan opeens schiet ze overeind. 'De baby!' Ze grijpt naar haar buik en kijkt bezorgd. 'Dat is allemaal goed je viel op je rug, schat.' Probeert Zayn haar rustig te krijgen. Het werkt. 'Wanneer gaan we naar de volgende stad?' vraagt Noreen, meteen daarna. We zijn op het moment nog in London. 'We gaan volgende week naar Amsterdam, twee dagen daarna naar Parijs en zo gaat het eigenlijk elke keer. We spelen overal twee shows.' antwoord Niall. 'En waar zijn de jongens van 5SOS?' Die zijn, ja waar zijn die eigenlijk?' vraag ik. 'Die komen volgende week naar Liverpool, ze spelen pas mee in de Europese tour.' Zayn kijkt Noreen aan en ook zijn hand gaat naar haar buik. 'Dus nu nog even uitrusten.' Zegt ze en legt haar hoofd weer op Zayns schoot.
De bel gaat en Niall rent met een noodgang daar de deur. Twee seconden later komt hij terug. Iedereen kijkt hem vragend aan als hij met lege handen terug komt. 'Geld vergeten.' zegt hij en haalt zijn schouders op. Ik schiet in de lach en hij geeft me een boze blik. Ik steek mijn handen op als verdediging. Hij went zijn blik af en vliegt de gang weer in.
JE LEEST
my ghost feelings ft. Niall Horan
FanfictionNoreen is het tweeling zusje van dé Niall Horan. Ze hebben beide een geheim. Zij kunnen geesten zien, voelen en er mee praten, maar ze hebben ook twinfeelings. Niemand weet hier van. Tot op een dag Niall weer op tour moet en er iets gebeurt wat noo...