P.O.V. Noreen
Ik lig in het tweepersoons bed samen met Zayn en de baby's. Het hotel had geen extra wiegjes dus moesten ze bij ons in bed slapen. Niet dat we dat erg vinden. Het is juist heel gezellig met z'n vijven. Bram en Bella beginnen met huilen en ik recht op zitten. Ik trek mijn shirt en bh uit en pak Bram. Ik zet hem aan mijn borst. 'Zayn kun jij Bella even aan geven?' 'Tuurlijk.' Hij geeft Bella en ik leg haar aan mijn andere borst.
Als Bram klaar is ruil ik hem om met Bobby. Zayn verschoond Bram en pakt Bella weer van mij over. Hij verschoont ook haar en legt haar dan weer tussen ons in. Als Bobby ook klaar is verschoon ik hem en leg hem naast Bella neer. Ik trek mijn kleding weer aan en niet veel later komen Louis en Harry de kamer binnen. 'Goedemorgen, Harry vond het een goed idee om een ontbijt op bed te maken voor de kers verse ouders.' Louis houd het dienblad met ontbijt omhoog en glimlacht trots. 'En Harry wou de drieling nog graag een keer zien.' Zegt hij als hij het dienblad op het voeteneinde heeft neer gezet. 'Ik wil ook kinderen Louis.' 'Harry hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik kan jou niet zwanger maken.' Harry trekt een pruil lipje en kijkt me vragend aan. 'Je mag Bella wel vasthouden. Zij is de rustigste van de twee. Die andere twee draakjes zijn gewoon over dramatisch bezig soms.' Het is net alsof Bram door heeft wat ik net gezegd heb en hij zet het op een krijsen. Zayn tilt hem op en sust hem. 'Dat word dus elke keer als we naar een hotel gaan een kinderkamer bij boeken.' Zegt Harry. Ik snap direct waar hij naar toe wil. 'Ik ga er voor zorgen dat ze bij ons op de kamer kunnen slapen met zijn drieën in een extra tweepersoons bed.' Harry heeft door dat ik zijn plan snap en trek weer een pruil lipje.
Als we het ontbijt op hebben schiet me in eens weer iets te binnen. 'Zayn wanneer gaan we de bruiloft eigenlijk plannen?' 'Ik heb geen idee. Het is misschien wel handig om het te doen in onze break. We weten nog niet hoelang die gaat duren, maar we hebben sowieso genoeg tijd voor onze bruiloft.' Hij kust me en stapt uit bed. 'Laten we vandaag eerst maar eens een kinderwagen kopen. En een extra koffer.' 'Over hoeveel weken zijn we eigenlijk al weer thuis?' 'We moeten nog twee maanden en dan zijn we klaar, morgen gaan we naar Amsterdam en overmorgen zijn we in Brussel.' Ik knik en sta op. Ik loop naar de kast en pak er wat kleding uit. 'Zayn, waar gaat de drieling eigenlijk slapen als we met de tour bus reizen. Ik bedoel we kunnen moeilijk Louis dwingen om zijn andere bunkbed op te ruimen. Daarbij vind ik het veel te hoog om drie baby's in te leggen.' 'Laten we daar later maar over na denken. We zijn eerst een oppas nodig voor vandaag. Ik denk niet dat het handig is op de drieling mee te nemen op pad. Dan moeten we ze de hele tijd dragen en ik heb geen kinderzitjes in de auto.' Ik kom er nu pas achter hoe onvoorbereid wij waren. Zelfs de kinderkamer bij ons thuis zijn we nog niet eens aan begonnen. 'Zayn we moeten zelfs nog een kinderkamer maken thuis. Wij zijn echt heel onvoorbereid te werk gegaan.' Ik ga weer op bed zitten en sla mijn handen voor mijn gezicht. 'Hey, het komt goed. Laten we ons nu eerst maar druk maken over de essenstielen dingen die we nodig zijn. Ik vraag Niall wel of hij op de drieling wil passen en misschien willen de andere hem wel helpen.' Ik knik. 'Niall, ik ben je hulp nodig. Ik en Zayn willen wat dingen voor de drieling vandaag gaan kopen maar we kunnen ze niet meenemen, wil jij op ze passen?' 'Ja hoor. Ik kom zo wel jullie kant op.' Niet veel later word er op de deur geklopt en komt Niall binnen. 'Oppas services Horan tot uw dienst.' Hij maakt een kleine buiging en grinnikt dan. 'Thanks broertje, wat had ik zonder jou gemoeten.' 'Vrij weinig.' antwoord hij droog. Ik geeft hem een klein duwtje tegen zijn schouder en draai me dan om. 'Bram en Bella moeten als eerste gevoed worden, zodra Bram klaar is mag Bobby zijn flesje hebben. Ik heb melk voor je gekolfd en het staat in de koelkast in de gezamenlijke ruimte. Meteen daarna even kijken of ze verschoont moeten worden zo niet dan mogen ze naar bed en zo wel dan moet je ze verschonen. Ik heb alles ook opgeschreven op het nachtkastje gelegd. Als er iets is gewoon bellen.' 'Was dat het?' vraagt Niall. 'O ja en als Bram en Bobby niet willen slapen moet je zingen. Bella is de rustigste van de drie.' Niall knikt en Zayn trekt me mee de kamer uit. 'Tot vanmiddag!' roept Niall nog gauw achter ons aan.
We zijn net drie kwartier weg en ik kan maar niet van mijn mobiel af blijven. 'Het komt goed schat. Niall heeft alles onder controle en hij krijgt waarschijnlijk hulp van de ander drie jongens.' 'Ik weet het maar ik vind het gewoon zo moeilijk om ze nu al alleen te laten met Niall. Ik bedoel, ze zijn nog geen dag oud.' 'Daar heb je gelijk in en eerlijk gezegd vind ik het ook niet leuk, maar we zijn kinderstoeltjes en een kinderwagen nodig.' Zayn draait de parkeerplaats op en ik kijk nog een keer op mijn mobiel. Net wanneer ik hem weer weg wil leggen krijg ik een appje van Niall. Ik kijk en zie een foto van de drieling naast elkaar in ons bed slapen. Ik laat de foto aan Zayn zien en zucht. 'Zie je nou wel dat hij alles onder controle heeft.' Ik knik en laat me achterover in mijn stoel vallen.
JE LEEST
my ghost feelings ft. Niall Horan
FanfictionNoreen is het tweeling zusje van dé Niall Horan. Ze hebben beide een geheim. Zij kunnen geesten zien, voelen en er mee praten, maar ze hebben ook twinfeelings. Niemand weet hier van. Tot op een dag Niall weer op tour moet en er iets gebeurt wat noo...