Epiloog

112 3 0
                                    

15 jaar later

P.O.V. Noreen

'Niall pak je koffer, de tourbus staat te wachten! Waar is de drieling?' 'Hier mam.' Ik draai me om en zie drie pubers voor me staan. 'Hebben jullie alles in de bus wat je nodig bent?' Ze knikken alle drie en ik draai me weer om naar de trap. 'Niall nu, Laura is allang klaar en de rest zit ook al in de bus. Schiet nou eens voor een keer in je leven op!' En precies op dat moment komt Niall met twee extra tassen om zijn schouder zijn kamer uit gelopen. 'Ik kan er vrij weinig aan doen dat ik niet weet waar Laura de tassen van de tweeling heeft gelaten.' Sinds vijf jaar geleden is Niall ook vader geworden van Lisette en Maaike, een eeneiige tweeling. We wonen in een vol huis nu. Harry en Louis hebben ook een kind en Liam zijn vriendin is zwanger. En Zayn weet het nog niet maar ik ben ook zwanger. 

Als Niall onder aan de trap is pakken Bella en Bram de tassen van hem over en rolt hij zelf zijn koffer naar de bus. Ik kijk nog een keer het huis rond of we niks vergeten zijn, wat een beetje mijn gewoonte is geworden sinds dat ik bij de jongens ben gaan wonen, want je weet maar nooit met die vijf, en doe dan de deur achter me dicht. 

In de bus is het al gauw een rotzooi en rent iedereen door elkaar. We gaan voor het eerst in tien jaar weer op tour en de jongens hebben er net iets te veel zin in als het aan mij ligt. De drieling heeft ook lucht gekregen van de muziek wereld en zijn al druk bezig met youtube en de gitaren van Niall stelen. 'Zayn en Niall kan ik jullie even apart spreken in het gedeelte van de bunkers?' Beide knikken ze en lopen me achterna naar het slaapgedeelte. 'Ik moet iets vertellen. Ik heb afgelopen week een test gedaan en ik ben weer zwanger, er komt nog een kleine bij.' Zayns ogen beginnen te glinsteren en Niall krijgt een glimlach. 'Dat word nog een groter huis. Weet de rest het al?' vraagt hij. 'Nee ik wou het jullie eerst vertellen en dan pas de drieling.' Zayn heeft nog steeds niks gezegd, maar de glimlach op zijn gezicht word met de seconde groter. 'Dit is het beste nieuws dat ik dit jaar gekregen heb.' Hij slaat zijn armen om me heen en kust me.

Ik kan me geen drukker, gezelliger en idiotere familie voorstellen dan de familie met wie ik samen woon en ik zou het voor geen goud willen ruilen. Deze familie is het beste wat me is overkomen.

The end 

--------------------------------------------

dit was het laatste hoofdstuk, ik heb toch besloten geen vervolg te maken. xx suus

my ghost feelings ft. Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu