💉1

3.5K 95 29
                                    

Mam na imię Sylwia Szostak. Mam 22 lata. Na codzień zajmuje się stylem i wizażem. Stylizuje mojego chłopaka Patryka do teledysków i koncertów. Mieszkamy razem z chłopakiem w Krakowie, w mieszkaniu. Jesteśmy ze sobą 10 miesięcy. Mam siostrę Weronikę, która ma 19 lat. Chodzi do liceum ogólnokształcącego. I to chyba tyle o mnie...

***
Budzi mnie dzwoniący budzik, który ustawił Patryk.

-Wyłącz to-mówię przykrywając głowę dużą poduszką.

Chłopak nie wyłącza budzika, tylko jeszcze bardziej pogłębia się w sen. Wzdycham i biorę do ręki jego telefon wyłączając ten cholerny budzik.

-Budź się-ruszam gwałtownie jego ramieniem-Miałeś iść dzisiaj załatwić kilka spraw związanych z nową płytą-dodaje nadal potrząsając jego ramieniem.

-Już wstaje-ziewa i przeciera oczy-Dziękuję, że mnie obudziłaś-uśmiecha się i całuje delikatnie moje usta.

-Nie ma za co-odwzajemniam uśmiech.

***
Patryk wyszedł jakąś godzinę temu. Wykonałam swoją codzienną rutynę oraz ubrałam się.

Dzwoni do mnie telefon-babcia.

Babcia: Cześć kochanie. Nie przeszkadzam?

Ja: Cześć, nie, nie.

Od razu zmartwiłam się jej głosem. Był smutny i zachrypnięty, taki inny...

Babcia: To co chce Ci powiedzieć nie jest rozmową na telefon, ale wiem, że Kraków nie jest blisko Warszawy, więc powiem Ci to tutaj.

Ja: O matko, co się stało?

Babcia: Dwa miesiące temu wykryto u mnie bardzo poważny nowotwór...

Ja: Czemu nie powiedziałaś mi wcześniej?

Babcia: Czułam się dobrze, ale od tygodnia nie potrafię sobie poradzić... Tak bardzo fatalnie się czuje. Chciałam Cię zapytać czy mogłabyś przyjechać do mnie i mi trochę pomóc? Jeden pokój jest wolny...

Ja: Oczywiście, że tak... Jeszcze dzisiaj przyjadę, a ty odpoczywaj. Kupić ci coś?

Babcia: Nie, dziękuje słońce. Jesteś kochana, nie wiem jak Ci za to dziękować.

Bardzo się zaniepokoiłam stanem zdrowia babci.
Rodzice zginęli w wypadku. Została mi tylko ona... Jestem trochę zła, że nie powiedziała mi tego wcześniej, przecież od razu bym do niej przyjechała i pomogła.

Teraz tylko muszę powiedzieć o wszystkim Patrykowi, a to nie będzie łatwe. Patryk nagrywa płytę, więc będę musiała wyjechać sama, wiem, że będzie zły, każda nasza dłuższa rozłąka kończy się kłótnią...

Heroina 💉~Qry, ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz