💉21

1.5K 52 9
                                    

„Wychodzę do ludzi i gram"

Jakaś pani mami mnie, żadnych granic, jak jej boss będę balić ster"

Siedzę nad łóżkiem Igora i trzymam go mocno za rękę.

-Igor, błagam Cię... Obudź się-powtarzam to po raz setny. Moje łzy spływają na jego chłodne dłonie-Kocham Cię-przymykam oczy i przytulam się do torosu chłopaka.

-Sylwia...-wchodzi do sali Weronika i Adrian-Jest już 9:00, chodź do domu, musisz odpocząć.

-Nie, błagam nie... On musi się obudzić-mówię smutnym głosem-Nie zostawiaj mnie-dodaje.

-Nigdy Cię nie zostawię-Igor odpowiada z ledwością i otwiera oczy.

-Taaaak!-na moich ustach ukazuje się ogromny uśmiech-Obudziłeś się... Nawet nie wiesz, jak ja się cieszę-mówię i delikatnie masuje jego policzek.

-Mówiłem, że jest silny-mówi Adrian i podchodzi do Igora-Stary! Jestem bardzo szczęśliwy.

-Wspaniale, że się obudziłeś-dodaje Weronika i lekko przytula Igora-Pójdę po lekarza-dodaje.

12 dni później:
Dzisiaj Igor wychodzi ze szpitala. Tak bardzo się cieszę.

-Dzień dobry-wita się z nami lekarz.

-Dzień dobry-odpowiadam, a po mnie Igor.

-Wypis zaraz będzie-uśmiecha się-Musi być Pan zadowolony z żony. Jest wspaniała! Bardzo się o Pana martwiła-mówi.

-Z żony?-marszczy czoło.

-No tak, Pani Sylwia...-mówi.

-To prawda, jest najlepsza-łapie moją rękę.

***
Właśnie jedziemy do domu. Tym razem kieruje ja.

-Od kiedy jesteś moją żoną?-śmieje się.

-Oj no, musiałam wymyślić coś, żeby mówili mi o twoim stanie zdrowia-prostuje.

-No tak-cmoka mój policzek-Ale za niedługo... Dobra, zamknę się, bo zaraz wszystko wypaplam-przegryza dolną wargę.

-Czekaj... Nie rozumiem-mruczę.

-Nic, nic. Kocham Cię-uśmiecha się.

-Tajemniczy jesteś-określam.

                           INSTAGRAM:

25 minut temu:@reto_synku Za dwa tygodnie widzimy się na trasie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

25 minut temu:
@reto_synku Za dwa tygodnie widzimy się na trasie. Tęskniłem za wami ❤️ Za niedługo zrobię live, w którym wam wszystko opowiem...

60 190 like

Brak możliwości komentowania.

Heroina 💉~Qry, ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz