Geceyi uyumaya çalışarak geçirdim, bir ara uyumuşum ama aynaya baktığım zaman üç gündür uyumuyor gibiydim ilaç almam gerektiğini anlamıştım duvardaki ecza dolabından bir ağrı kesici aldım. O sıra kapının çalmasıyla irkildim, bu saatte kimdi şimdi, kapıya yaklaştıkça terlediğimi hissettim kapıyı açtığım zaman, yine mi! bir not bu sefer nereye gitmem gerekti yada orda ne ile karşılaşmam lazımdı. Nota baktığım zaman, şehrin merkezine uzak olan Saklı köprü diye bir yere gitmemi istemişti tabi ki köprünün çok güzel bir resmi vardı. Yanında da bir not; Notta ise şöyle yazıyordu’’Şimdi ne kadar çok balık vardır heyecanlıyım’’. Gitmeli miydim ki? Evet, gidecektim hemen hazırlandım sanırım ilaç da etkisini göstermeye başladı. Otobüs ya da taksi ikisinden birini seçmeliydim yolum uzundu yürüyemezdim. Taksiye bindim köprüye geldiğim zaman etrafımda sadece fotoğraf çekmeye çalışan balık tutan insanlar vardı. Acaba bana bu notları gönderen bunlardan biri olabilir miydi? Notta bana köprünün sonuna gitmem gerektiğini de yazmıştı adımlarım ne çok hızlıydı ne de çok yavaş köprünün sonunda beni bekleyen bir balık oltası ve not vardı. Yine bir not peki ama olta niçindi nota bir göz attığım zaman ‘’balık tutmayı hep merak etmişimdir denesek mi?’’ şeklinde yazılıydı sanırım, benden balık tutmamı istiyordu yapacaktım bir şekilde oltayı kullanmayı öğrendim ve farkına varmadan hem eğlendim hem de havanın nasıl karardığını anlayamamıştım, eve dönme vaktim gelmişti.
Yolda ilerlerken binaların geceleri ne kadar korkunç ve soğuk olduklarını düşündüm ara sokağa girdiğim zaman sokakta tektim, koşarmış gibiydi adımlarım biraz daha hızlandım çünkü anlamıştım ki takip ediliyordum. O kişi miydi? notlar gönderen bana hep bir yerlere gitmemi söyleyen önce benle dalga geçip şimdide beni öldürmeyi mi planlıyordu. Evime daha vardı koşmam mı lazımdı bilmiyorum sadece ağlamak istemiştim hıçkıra hıçkıra gözlerim kararmıştı sanırım bayılacaktım, bir daha uyanmamak üzere ama kendime hakim oldum ellerim terlemişti kalbimin sesi dışarıdan duyulabilirdi. Omzumda bir ağırlık vardı arkama döndüğüm zaman karanlıktı yüzünü seçemiyordum ama tanıdık bir ses duydum
-Sen iyi misin lucy…
-Henry sen miydin?.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞE DÖNÜŞ
Fiksi RemajaKapısına gelen notlar ve gitmesi istenen yerler, üstesinden gelebilir mi? yoksa umursamayıp pes mi etmeli peki kim, bir şaka mı yoksa gerçek mi? Kaderini kendi bulmalı, yönünü kendi seçmeli ama emin olduğu bir şey vardı ki Anılar yol gösteren pus...