26

17.6K 618 88
                                    

Aradan geçen  birkaç haftada Aslı artık iyice kendini toparlamıştı. Konuşması dışında  dışardan belli hiç bir yarası da kalmamıştı .  Ama içinde bitmeyen bir hesaplaşma  vardı. Psikolog görüşmeleri de yanlızca dışarda insanların gördüğü Aslı'ya  yardımcı olmuş gibi duruyordu. İçerde  derinlerde  karanlıklar içindeydi güzel Aslı. Asil ile arasında aşamadığı yada aşmak istemediği dağlar her geçen gün yükseliyordu. Asil elinden geleni yapıyordu belki ama bu yeterli değildi . Fazlasıyla anlayışlı düşünceli bir adam  olmuştu. En başta böyle davransaydı Aslı bu tavırlara mutluluktan uçardı ama şuan asla işe yaramıyordu.

Aslı sürekli  sessiz ve içe dönüktü. Takii Aslı'nın annesi bikaç günlüğüne şehir dışına  çıkacaklarını isterse Aslı'yı  da yanlarında götürmek  istediklerini söylemek  için konağa geldiği sabaha kadar. Asil'in  tek kırmızı çizgisi Aslı'nın  yanından ayrılması olmuştu bu süreç içinde. Ve bu haber karşısında bu süreç boyunca sakinliğini  koruyan adam o sabah gitmişti.

Tüm konak ahalisi kahvaltı sofrasındayken gelmişti annesi. Durumu söyleyip Aslı'ya gitmek isteyip istemediğini sormuştu ki Asil bir anda lafa girip " Kimse benim karımı biryere götürmüyor anne. Eğer isterse ben onu götürürüm" diyip kestirip attı.  O dakikaya kadar sakinliğini koruyan Aslı için bu son damla olmuştu. "Sen bana ne kocalık  yaptın da   karılıktan  bahsediyorsun Asil   yeter artık. Görmüyor musun annem soruyu bana sordu . Ve ben akşam  onlarla birlikte gidiyorum. Uzatırsan da hiç geri gelmem. Konu kapandı" dedi ve masadan kalktı. Ama bunları bir çırpıda o kadar net söylemişti  ki  o kekeleyen  kız gitmiş resmen avukat hanım gelmişti. Bundan dolayı Asil efsunlanmış gibi Aslı'ya  bakıyordu. Arkasını dönüp giden Aslı'nın  arkasından "Aslı" diye seslendi Asil. Tüm konak olanları izliyordu. Asil tek bir hata daha yapmasın diye dua ettikleri ise hepsinin yüzünden belliydi. Aslı  dönüp Asil  e baktı. Asil ise etrafta onları  pür  dikkat izleyenlere bakıp bi anlık tereddütten sonra   "Bi dakika  özel konuşşak" dedi az önceki  hiddetli  sesinin aksine yumuşak bir ses tonuyla. Birlikte çalışma odasına girdiklerinde Asil Aslı'nın  yanına gelip  durdu. Aslı hala aynı hiddetle Asil'e  bakarken Asil  umutla bakan gözleriyle" Aslı nereye istiyorsan git hatta  iste bende geleyim seninle onu konuşmayacağım ama ilk defa kekelemeden konuştun ve ben şuan çok mutluyum" dedi. Aslı önce anlamsızca baktı. "Aslı lütfen  birşeyler  daha söyle gerçekten  düzeldi mi duymak istiyorum lütfen " diye sordu. "Be be ben gel me ni  İs te mi yo rum" diye tekrar kekeledi. "Tamam Aslı bu bile bi mucize. Ve bir  sebebi olmalı." Diye sesli düşündü Asil . Ardından da odadan çıktı. Aşağı  indiğinde kayınvalidesinden  sert çıktığı için özürünü dileyip hızla konaktan ayrıldı.

Minicik bir bölümle geldim ama arkası çok kısa zamanda yolda. Beklediğiniz için çok teşekkür ederim

Gelin HanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin