11

18.1K 633 9
                                    

Akşam yemeği vakti geldiğinde herkes sofrada yerlerini almıştı. Cevriye hanım ortaya su böreğini getirdiğinde ilk Asil atlayıp bir parça  ısırmıştı. "Abla giderek daha iyi yemek pişiriyorsun,  farkında mısın."diye takıldı kadına. Kadın da gelin hanımım yardım  ediyor bu aralar sağolsun  dediğinde Asil'in  yüzünde bir gülümseme belirdi ve iştahla yemeye koyuldu. Lokması bittiğinde yanındaki karısına sessizce" ellerine sağlık  güzelim. Benim karım bu aralar kocasının midesine ve gönlüne fazlasıyla bayram ettiriyor." dedi. Hanımağa ise kibarca gülümsedi.

Asil kuma geldiğinden beri karısının yemeklerini öven Cevriye  hanıma artık şaşırmıyordu. Büyük ihtimalle beni kıskandığı  için daha çok üzerime düşüp sevdiğim şeyleri  yapıyor kadınım diye düşündü. Bu kuma en çok onun midesine yaramıştı anlaşılan.

Cevriye ablanın 'gelin hanım' diye Aslı 'dan  bahsettiğini çok iyi biliyordu Seher ve her güzel şeyi Hanımağanın  kendi yapmış gibi davranmasına  da sinir oluyordu. Ama cesaret edip söyleyemiyor ve kendine  kızıyordu.

Seher bunları düşünürken abisi Sehere seslenip "Bu gün kahve içtiğin arkadaşın  kimdi kardeşim tanıyamadım" dedi. Bu Seher için artık bardağı taşıran son damlaydı. O arada lafa  hanımsultan girdi.    " Misafir mi vardı kızım bugün. Benim haberim yoktur" dedi. Asil şaşkınca sehere bakıyordu.  Seher elindeki kaşığı bırakıp histerik bir kahkaya attı" Tanımazsın tabi kendi karını tanıyamayacak kadar  körsün çünkü"diye sesini yükseltti. "Tanıştırayım aylardır evimizde yaşayan karın o senin. Bir kere bile yüzüne bakmaya tenezzül etmediğin karın." Diye isyan etti. Masada herkes fazlasıyla şaşkındı ve çıt  çıkmıyordu. Asil ağzındaki son börek lokmasını öksürmeye  başladı . "Ha bu arada sana O  yemekleri ve börekleri yapan ' gelin  hanım' da senin tanımadığın karın. Şimdi afiyet olsun" diyip masadan kalktı. "Seher" diye kükredi Asil.  "O kadına bir daha bu avluda oturmak da yasak." " Ha bu yani abi herşey  normal,  senin Aslı'yı tanımaman normal ama onun avluda oturması  yasak. Sen ne ara böyle  bir adam oldun" dedi ve odasına yöneldi. Konuşulanları  mutfakta dinleyen Aslı tekrar yıkılmıştı ve başına gelecekleri tahmin bile edemiyordu.

Gelin HanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin