2.Bölüm

157 8 1
                                    

     Hepsi sınav sonuçlarını değerlendirmek ve son kez görüşmek için köyün parkında gece 21:00 sularında buluşurlar.

Artık ayrılmanın vaktidir. Herkes gelmiştir. Ali sınav sonuçlarını şöyle arkadaşlarıyla paylaşır.
-Yılların emeği sonunda başardım hukuku kazandım tek kötü yönü sizden ayrılmak der.

Suna kara kara düşünür 7 yaşından beri sevdiği çocuk köyden uzaklara gidecekti. Hiçbir zaman onu sevdiğini söylememiştir ve hala o cesarete sahip değildir.

Suna ya sıra gelir Suna şöyle der
-Hepiniz eminim iyi yerlere ulaşacaksınız ama ben okuyamam der.
Arkadaşlar neden diye sorduğunda cevap veremez.

Tahir ise şöyle açıklar
-Ben zaten şirkette görev alıcam uzaklara gitmicem buralarda yım der.
Ama asıl süpriz Oyan nın da şirkette yer almasıdır.

Oya şöyle açıklar
-Uzağa gitmeye korktum zaten çok iyi yerler tutmadı benim için her açıdan en hayırlısı bu der.

Biraz daha dertleşip evlerine doğru yol alırlar. Suna yı Ali takip eder sokağın bir köşesine çekip neden tercih yapmadığını sorar.

Suna şöyle der
-İyi yerler tutturdum ama Babamın izni yok kızların okumayla ne işi var diyip duruyor zaten bütün parayı kumarda harcadı yani beni okutamaz der.

Ali çok kızar sevdiği kız gözlerinin önünde kayıp gidiyordur.O da Suna gibi çok sever ama söyleyemez.

Sokakta gecenin bir vakti Suna ve Ali yi Abdullah bey yani Suna nın babası görür ve yanlış anlar.

Resim Suna karakteri (Ebru Şahin).

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin