2. Kısım 20. Bölüm

30 5 0
                                    

Tahir birkez daha yıkılır ama bu sefer babasına itiraz edemez çünkü Suna evlenmiştir bu sefer pes etmelidir acısını içine atar ve hastaneden ayrılır.
Abdullah bey çok sinirlidir.
Zengin olma hayali suya düşmüştür ve Sümbül hanıma şöyle der

- Kızınla hasret gider çünkü bu onu son kez görüşün olacak.

Sümbül hanım tamam der ve kapıda doktordan haber bekler.
Nur hanım Serkan bey ve Mahir bey de bekleyeceklerdir.

Nur hanım Sümbül hanıma sorar
- Şimdi ne yapacağız bak oğlumun Suna yla evlenmesinden rahatsız değilim hatta mutluyum ama böyle olmaz bir yolunu bulmalıyız.

Mahir bey
- Anne sen ne dediğinin farkında mısın ?
Oğlun sonunda mutlu bak sevdiğine kavuştu. Bir anne başka ne ister ki ?

Serkan bey
- Sen karışma Mahir ben herşeyi planladım.
Ali üniversitesine devam eder ama kalacakları yer yok.

Müchait bey
- Sıkıntı yok onlar benim evimde kalıyorlar .

Serkan bey
- Tamam evde hal oldu Ali dediğim gibi okuluna devam eder Mahir de burda kalıp bir iş bulur para kazanıp hem Ali hemde Suna ya bakar bizde para yollarız sonra kendinize yeni bir evde tutarsanız sonrası Allah kerim.

Müchait bey
- Burda ben de varım yeni ev tutmalarına gerek yok evim iki katlı bir katı boş. Ve benim de işim var benimde param var bende yardım edebilirim der.

Cihan bey sorar
- Yardımların için sağol evlat ama sen kimsin kimlerdensin neden bize yardım ediyorsun ?

Müchait bey
- Birincisi ben size değil Suna ve Ali ye yardım ediyorum.
İkincisi ben buralıyım yani beni tanımazsınız.
Ha diyeceksiniz bu bir şeyi değiştirmez niye yardım ediyorsun.
Yardım ediyorum çünkü Ali nin okuldan çok yakın arkadaşıyım bütün sebep bu der.

Gerçek sebep bu mudur ?

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin