5. Bölüm

94 7 0
                                    

Ali yola çıkmıştı ama aklı öyle karışmıştır ki sevinsemi ,üzülsemi bilemez. Bir yanda yılların emeği diğer yanda sevdası tabiki aşkı ağır basmaktadır, akıl ve kalp arasındaki her savaşı kalp kazanır.

Ama köye dönse Annesi Nur Hanımı ve Babası Serhat beyi hayal kırıklığına uğratır , anne ve babasını ikna etse Suna nın babasını ikna edemez çünkü Abdullah bey kızını zengine vermeye karar vermiştir.

Ali bey biraz zamana ihtiyacı olduğunu düşünür ve önce İstanbul a inişini bekler.

Suna ise Ali gittiğinden beri ağlar hemde hiç durmadan Annesi Suna nın odasına girer ve ne olduğunu sorar.

Suna
-Anne san hiç aşk acısı çektinmi? hiç çaresiz kaldınmı ? gitmez dediğin gittimi?hiç ömrünü kimseye adadınmı? işte Anne bunların cevabını bilmiyorsan ne hal sor nede hatır kalbimdeki yaraya merhem olamayacaksanda git anne hele ki babamı durduramazsan hiç çıkma karşıma anne hemde hiç.

Suna nın annesi Sümbül hanım cevap verir.
-Elbette bizde aşık olduk bizde genç olduk ama kızım aşk karın doyurmaz hele bi ananın haline bak anlarsın bende babanı sevdim ama noldu bitti aşk sonsuz değil elbet tükenir aşk neye benzer bilirmisin kızım aşk bir arabaya benzer tertemiz alırsın kirlenir temizlersin,benzini biter doldurursun sonra bida kirlenir bida bu benzin biter,bu süreçte dertlerle birlikte sende tükenirsin ve bırakırsın arabayı sonra. O araba hurda olur paslanır daha ne hizmet versen geri döndüremezsin.

-Aşkta böyledir sorunlar çıkar aşarsın sonra bidaha çıkar ve sende sorunlarla tükenirsin ve pes ettiğin zaman o aşk biter paslanır der.

Suna cevap verir

-Anne işte hata o arabayı paslancağnı bile bile bırakmak en büyük hatadır pes etmektir , çünkü pes edenler asla kazanamazlar. Hiçbirşey sonsuz değildir yaşam , dert , ama aşk sonsuzdur çünkü aşkın izi kalır acıları , güzel anıları ,gözyaşları ,gülümsemeleri aşkın meyveleri de vardır aile olmaktır zaten yaşamıda aile ile fertleri de aile ile halledersin sizin hatanız aile olamamak ve pes etmek.

Sen düzgün bir eş olsan babam kumara , içkiye , borca bulaşmazdı babam dizgin bi lider olsa karısına cesaret evladına güven olurdu. Bari sen pes ettin kızın etmesin nolur yardım et annem beni sevdiğime kavuştur der.

Annesi bunun imkansız olduğunu bilse de bu sefer pes etmiyecektir. Bu sefer kızı için savaşacaktır.

Resim Abdullah karakteri
Rol - Suna nın babası

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin