VEDA BÖLÜMÜ

21 2 4
                                    

Bu hikayeye 17 Ekim 2019 tarihinde başladım aslında bu uygulama hakkında bilgim yoktu.
Ama arkadaşım Esma Aslı Çıtak ın beni aydınlatma sı sonrası yazmaya başladım .

Aslında amatör olarak yazıyordum bu uygulama sayesinde bu hikayeyi yazdım .
Wattpad dünyadaki en faydalı uygulamalardan biri .
Bu yolculuğa Hasan Kaan Yiğit ve
Esma Aslı Çıtak ile çıktım onların hikayelerini okumanızı öneririm çok başarılı yazarlardır.

Bu hikayede çok etkilendiğim bir hikaye .

Aslında
Bu hikaye bu kadar karışık değil gerçekte
İki aşık evleniyor oğlan içkiye başlıyor eşini öldürüyo ve bu türküyü yazıyor ve günümüze dilden dile aktarılıyor.
Hikayenin özü aynı ama çoğunlukla kendi yorumunu kattım .

İsimlerden tek Suna doğru diğer karakterler hakkında bir bilgi olmadığı için kendim adlandırdım.

Mekan ise ilk başta araştırmadım açıkçası ve çok beğendiğim bir ili Nevşehir i seçtim.
Daha sonra araştırdım bazı kaynaklarda mekan Malatya olarak geçiyor .

Bu arada eskiden nasıl ses cihazı falan var diye sorabilirsiniz.
Hikayeyi eskiye değilde günümüze uyarladım .

17 Ekim 2019 da başlayıp
15 Şubat 2020 de bitiriyorum
Tam 100 bölüm umarım beğenmişsinizdir.

Bundan sonrada bir medya bölümü gelecek karakterlerin in tamamını görsellendireceğim ve bitecek .

Yeni kitap gelecek Suna nın asla devam serisi gelmeyecek.

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin