2. Kısım 5. Bölüm

37 4 0
                                    

Sabah olmuştur Ali eşyalarını toplayıp hapishaneden ayrılmıştır.
Düğüne 1 gün kalmıştır bir günlüğüne Oya ların samanlığında kalacaktır.

Sümbül hanım da Ali ve Suna nın Nevşehir ve İstanbul daki işlerini halleder.

Fatma nine yi arar şöyle der
- Ali ve Suna senin yanına uğrayacak onlara para vereceksin ve İstanbul daki konaklayacakları yeri ayarlayacaksın bunca zaman ben fedakarlıkta bulundum artık senin sıran der.

Fatma nine cevap verir
-Fedakarlık yaptıysan kocanın yüzünden yaptın ne bende suç var ne de bendekilerde der.
Ve konuşma sona erer.

Tahir çok heyecanlı dır yarın hayalleri gerçekleşecektir kendine damatlık ve Suna ya da çok güzel bir gelinlik almıştır.
Gelinliği vermek için Suna ların evine gider kapıyı çalar Suna kapıyı açar Tahir Suna yı dışarı gelmesi için Rica da bulunur Suna gelir.
Gelmesinin nedeni ricadan değil içini dökmek için dir.

Tahir
- İşte gelinliğin nasıl beğendinmi ?
Suna
-İstersen bana dünyanın en güzel en pahalı gelinliğini getir umrumda olmaz. Çünkü önemli olan objeler değil o objeler ile neler yaşadığımız dır. Ve ben yarın hayatımın en kötü gününü yaşayacağım hemde bu gelinlike .

Tahir
- Ben çokmu kötüyüm çokmu çirkinim ne eksik söylesene

Suna
-Ne kötüsün ne de çirkinsin ama bu kalp başkasına tutuşmuşsa sönmesi imkansız dır biraz beni seviyor san peşimi bırakırsın der.

Tahir
-Gelinliği buraya bırakıyorum yarın görüşürüz der.

Suna eve döner ve Allah a dua eder bu düğünün olmaması için .

Resim Oya karakteri
( Aybuke Pusat )

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin