2. Kısım 18. Bölüm

31 5 0
                                    

Üst kata çıkmışlardır çıkmasına ama yoğun bakıma öyle ellerini kollarını sallayarak giremezler öncellikle kan vermeleri gerekir.

Abdullah bey in kanı Suna yla uyuşur.
Abdullah bey hemen bağışını yapar
Suna için yeterli kan bulunmuştur.
Müchait bey de Suna ya kan vermişti.

Ama Ali de aynı konu söz konusu değildir. Ali ye de en az iki kişinin kan vermesi gerekir ve sadece Mahir bey inki uyuşur.
Tahir bey de kanının türünü test sonucu öğrenir ve Ali bey ile aynı türde dir.

Serkan bey rica eder
- Tahir bey oğlumun hayatı size bağlı lütfen kan bağışında bulunun.

Tahir bey
- Senin o şerefsiz oğlun benim iki kere evlenmeme mani oldu hayatımı mahvetti bir de kanmı vericem der.

Tahir bey Ali bey e
hastanede bağırarak argo kelimeler kullanır kimse sesini çıkaramaz ken Mahir bey daha fazla dayanamaz ve Tahir beyin suratına yumruk atar ve oda Tahir beye küfür eder.

Mahir bey şöyle der
- Ulan it , köpek bu adam senin çocukluk arkadaşın hadi onu da geçtim bir insanın hayatı senin elinde ve sen yardım etmek yerine arkasından sallıyorsun git ve o kanı bağışla yoksa o bağışlamadığın kanı ben senden bir şekilde akıtır ım der.

Nur hanım ağlamaya başlar bunlara dayanamayan Cihan bey oğlunun bağış yapmasını söyler Tahir de karşı gelemez ve kanını bağışlar.

Üst kata çıkar ve bağırarak
- Ben sizin oğlunuzu hayatta tuttum sizde bana bir iyilik yapacak sınız.
Ali ve Suna iyileştiğinde Ali yi Suna dan uzak tutacaksınız ve bizde evleneceğiz der.

Müchait bey herşeyi duyar ve kalabalığın içine girip şöyle der

- Bu imkansız Tahir

Tahir bey
- Sen kimsin ve ne imkansız der

Bakalım imkansız olan nedir ?

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin