18. Bölüm

59 5 0
                                    

İdil öğretmen ve Ali Bey çoktan Nevşehir merkezde varmışlardır.
Ali bey Sümbül hanımı aramıştır ama cevap vermemiştir.
Akşam üstü bir daha arar bu sefer yanıt gelir Ali bey şöyle der
-Bu gün bir çok kez aradım ama yanıt vermediniz , kötü bir şey mi oldu diye sorar.
Sümbül hanım hızlı bir şekilde cevap verir
-Çok vaktim yok ortalık adam kaynıyor bu yüzden akşam olmasını bekledim şimdi sana Suna nın konumunu atacağım oraya git ve orda bu gecelik konakla sonra sabahtan Suna yı al İstanbul a götür ve nikahı kıy sonrası Allah kerim der.

Ali konumu almıştır ve hemen Fatma ninenin evinin önüne gider. Şaşırır bu ev harebedir yine de kapıyı çalar.

Kapıyı Fatma nine açar ve sen Ali misin diye sorar Ali evet der.
Fatma nine sonra bu kadın kim der Ali benim yoldaşım deyince ikisini de içeri alır.

Ve o an Ali ve Suna kavuşur birbirlerine derin derin sarılırlar öyle sarılırlar ki sanki kırk yıl ayrı kalmışlar gibi.

Suna sonra İdil öğretmen i görür ona hoşgeldin der Ali den hiç şüphelenmez sormaz bile.

Fatma nine Ali yi ve İdil öğretmen i uyarır ve herkesin yatağını hazırlar.
Evin küçük olması ve Fatma nine nin minderinin az olması nedeniyle bir kişi dışda kalır ve o kişi İdil öğretmen dir.

Suna ve Ali aynı yastığa baş koyarlar aynı yatağa yatarlar ikisinin de kalbi sanki yerinden çıkacak gibidir.

Bütün gece konuşurlar ve konuşurken uykuya dalar lar.

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin