4. Kısım 13. Bölüm

11 3 2
                                    

Nevşehir e yıllar sonra adımımı attım Babam Cihan beyi takip ettim ve haftada bir gün düzenli olarak Nur hanımla buluştuğunu farkettim .

Artık harekete geçme vaktiydi ilk olarak şirketle anlaşma imzaladık ve o anlaşma süreci ve sonrasında şirket batma noktasına geldi .

Cihan bey
- Yeterr sen ne saçmalıyorsun ben seni okumaya gönderdim sen ortadan kayboldun yalan yanlış konuşup insanların aklını karıştırma.
Adamların vurun gebertin su iti.

Adamlar silahlarını Cihan beye doğrultur.

Cihan bey
- Ne yapıyorsun uz ahmaklar .

Kaan
- Bu arada korumalarının hepsi benim adamım arkadaşlarım .
Ve anlattıklarım yalan değil bir daha konuşursa sıkın kafasına her neyse devam edelim.

Sonra şirkete adamlarını sokmaya başladım ve kaleyi içten fethet tim.
Adamların şirketin 4 bir yanına dinleme cihazı ve gizli kameralar yerleştirdi.
Babamın kişisel eşyalarınada çip koyduk ve bütün kayıtlar bende .

Ve o kayıtları dinleyince anladım babamın beni neden dışlandığını anladım .

Baban ve Nur hanım yasak ilişki yaşamışlar ve bu ilişkinin meyvesi ben olmuşum.
Annem (Nur hanım ) , beni babama ( Cihan bey ) emanet ediyor ve bu olay gizleniyor.

Babam beni istemiyor du ama annem ne zaman misafirliğe gelse veya biz gitsek veya beni mahallede görse beni öperdi benimle ilgilenirdi anne yüreği dedikleri bu galiba.

Babam beni Annem den habersiz Amerika ya yolladı annem çok üzüldü ve babamla muhatap ını kesti .

Cihan bey
- Bu dediklerine neden inanalım .

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin