2. Kısım 2. Bölüm

37 5 0
                                    

Düğün hazırlıkları hesaplanana göre daha geç başlar çünkü Tahir bey 
Ali den yaediği dayak yüzünden 14 gün kadar hastanede yatmıştır ama evlilik için gerekli süre vardır.

Tahir hastaneden çıktığı günden itibaren hazırlıkları hızlandırılmış şekilde sürdürür.

Suna ise çok üzgündür artık herşey bitmiştir. Ümidini yitirmiştir ama aşkını hala kalbine gömememiştir.
Sümbül hanım her gün Suna yı teselli eder ve elinden geleni yaptığını söyler.

Oya Suna ile konuşmaya gelir ve söze başlar.
- Vay be çocukluğumdan beri sevidiğim adam ve en yakın arkadaşım ben bunu hak edecek ne yaptım der.

Suna cevaplar
-Senin bir suçun yok lütfen beni affet beni zorladıkları nı sende biliyorsun şunu bil ki ben hiçbir zaman Tahir i sevmedim ve sevmicem der.

Oya
-Biliyorum sen hep Mutlu ol inşallah kendine iyi bak der ve oradan ayrılır.

Oya nın farklı planları vardır Ali nin kaldığı hapishaneye gider orada bir polisle konuşur polise bir arkadaşım hapishanede bir aylık cezası var onu çıkartmak için ne yapmalıyım diye sorar.
Polis cevap verir
-670 Türk lirası ödemelisiniz ama bu paraya değmez 1 ay az bir süre der.

Oya oradan ayrılıp evine gider.
Tahir in de torpiliyle yüksek bir maaş alir.
Ali nin çıkması için bu parayı ödemeyi göze almıştır hem Suna ve Ali ye hemde kendi için doğrusu budur.
Düğün 4 gün sonradır Oya hem Ali yi bilgilendirmek hem de bir plan kurmak için Ali yi ziyaret etmek için hapishaneye doğru yol alır.

Resim Ali karakteri
( Ahmet Tansu Taşanlar )

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin