2. Kısım 13.Bölüm

28 5 0
                                    

Fatma nine Sümbül hanımın şu diye tabir ettiği kişiyi Müchait beyi arar.
Müchait bey Fatma ninenin torunudur. Yıllar önce tatsız bir olayın ardından İstanbul a taşınmıştır ve Nevşehir de sadece ananesi Fatma nineyle bağlantısı nı kesmemiştir.

Fatma nine Suna yı ve Ali yi Müchait beyin evine göndermişti ancak ulaşamadılar.

Fatma nine Müchait beyi arar
-Torunum şimdiye gelmeleri lazım hala gelmediler mi ?

Müchait bey
- Hayır anane gelmediler şu Ali denen çocuğun telefon numarasını verdi arayayım der.

Fatma nine Ali nin telefon numarasını verir.
Müchait bey arar ve cevap gelir telefona bir hemşire çıkar ve şöyle der

-Kiminle görüşüyorum

Müchait bey
-Ben Ali nin çok yakın arkadaşıyım da onunla görüşecektim der.

Hemşire hanım
- Beyefendi şimdi diyeceklerimi iyi dinleyin ve sakin olun Ali bey ve yanındaki hanım şuan yoğun bakım dalar bir trafik kazası geçirdiler ve çok kan kaybetmişler akraba larını bilgilendirin büyük ihtimalle biriyle kan türü uyuşacaktır hızlı olmalısınız çok vakit yok der ve telefonu kapatır .

Müchait bey Fatma nine yi arar ve durumu anlatır Fatma nine sen git kan ver uyuşmazsa beni ara ben herkese haber salarım der.

Müchait bey hastaneye gider kanının uyup uymadığını sorar
Doktor
-Seninki kadınla eşleşdi ama kan çok kaybetmiş yeterli değil başkalarını çağır bakalım acil kana ihtiyacımız var. Bir şey daha söyleyeceğim teste ufak bir ayrıntı daha var kadınla sadece kan uyuşmadı DNA lar da çok yakın acaba kadınla akrabalık derecen nedir diye sorar.

Müchait bey
Fatma nine yi arar ve herkese haber sal kan yeterli değil der.

Bakalım Fatma nine kimlere haber salacak tır .

Resim Müchait karakteri
Rol - Fatma nine nin torunu
( Erkan Keka )

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin