3. Kısım 24. Bölüm

11 5 2
                                    

Abdullah bey fazlasıyla içer ve eve döner.
Sümbül hanım kapıyı açar Abdullah bey eşi kapıyı açar açmaz  boğazına sarılır ve dövmeye başlar .
Zavallı Sümbül hanım kendini savunamaz ve dayak yer.

Bu sırada Suna da evdedir Ali bey ise eşinin aşerdiği şeyleri almak için dışarı çıkmıştır.

Suna hanım babasıyla iletişime geçmeye çalışır ama başaramaz .
Korkar ve hemen Ali beyi arar ken Abdullah bey farkeder bu seferde Suna yı alır ele.

Suna yüklü dür Abdullah bey Suna ya hızlı bir tokat atar Suna sarsılır ve hızlı bir şekilde yere düşer.

Olay yerine Müchait bey ve İdil hanım gelir.
Müchait bey Abdullah bey in yaptıklarını görür ve Abdullah bey i döver.
İyi bir şekilde dövdükten sonra Sümbül hanım ve Suna hanım ı hastaneye götürür.

Ali bey e de haber verir Ali beyde hızlıca hastaneye gelir.
Uzun süre beklerler Sümbül hanım beyin travması geçirir.

Suna hanımın çocuğu düşer Şirin daha doğmadan ölür.

Ali bey sinirlenir silahını alır Abdullah bey i öldürmeye gider ancak Müchait bey izin vermez.

Suna hanım uyanınca çocuğunun düştüğünü öğrenince çok ağlar çok üzülür ama bir faydası yoktur.

Sümbül hanım ise beyin travması geçirir ve delirir .

Herkes Abdullah bey den şikayetçi olur.
Abdullah bey hapse girer.

Fatma nine ve Abdullah bey hapse girdikten kısa bir süre sonra ölürler birisi veya birileri onları feci şekilde öldürür her yerlerini şişlerler.

Fatma nine ve Abdullah bey için cenaze töreni bile yapılmaz hatta mezar taşı bile dikilmez.

Sonunda birileri yaptıklarının bedelini öder .

Ama hala ödemeyenler vardır bakalım gelecekte ne olacak ?

3. Kısmın Sonu ...

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin