2. Kısım 8. Bölüm

32 5 0
                                    

Bu yolculuk belki kıyamet belki de mutluluğa doğruydu ama bu yolculuğa çıkanlar o kadar mutlulardı ki kelimeler yetmez di.

Tahir o dumanın içinde koşarak gelin odasına gider. Bide bakarki pencere açık oda boş. Hemen Ali den şüphelenir ama sonra hapishanede olduğunu hatırlar.

Ali nin arkadaşları bir anda dağılır duman ortadan kalkar davetliler şaşkındır Sümbül hanım rol icabında ağlar kendini yerlere vurur.
Abdullah bey o kadar sinirlidir ki Suna yı gördüğü yerde öldürmek ister.
Cihan bey davetlilere bir yalan uydurur ve kalabalığı dağıtır gerçi bu yalana inan çok kişi yoktur.

Cihan bey
-Rezilliğin de bu kadarı yarın sabahtan şirketime gelin Abdullah bey bu konuya artık bir el atmanın vakti geldi de geçiyor bile.

Abdullah bey utanır ve cevap verir
-Şimdiden özür dilerim efendim yarın saati saatine orada yım der.

Kaos ortamı temizlenir ve herkes evine dağılır.

Abdullah bey hâliyle şüphelenir çünkü Sümbül hanım ve Oya gelin odasından çıktıktan sonra olanlar oldu.
Sümbül hanım ın yanına gider ve sorar.
-Bu olanlarla senin bir alakan varmı
Sümbül hanım cevaplar
-Bunuda nereden çıkardın
Abdullah bey
-Gelin odasında çok uzun süre kaldınız ,  ve siz çıkar çıkmaz olanlar oldu.
Sümbül hanım
-Sen ne dediğinin farkında mısın benim aklıma böyle şeytanlık lar gelmez sen beni hiç tanımamışsın yazıklar olsun der ve odasına çekilir.

Etkileyici bir konuşma olsada Abdullah bey çokta fazla inanmamıştır yarın olmasını bekler ve odasına eşinin yanına gider.

Resim İdil karakteri
Rol - Ali nin psikoloji öğretmeni
( Selin Demiratar )

SUNAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin