Fake love?| prolog

2.9K 83 12
                                    

פאפא= השם שהילדים של נואה וטיילר קוראים לנואה
אבא= השם שהילדים של נואה וטיילר קוראים לטיילר
~~~~~~~~~
כמה הודעות חשובות בסוף של הפרק,אשמח שתקראו🥵
ובלי יותר מידי חפירות...הפרק הראשון לעונה השניה!😍
~~~~~~~~~~~~~
״נואה!״ אמר טיילר, שולח מבט כועס לעבר השטני.
״מה?״ שאל הקטן יותר, מבט תמים על פניו
״מה זה אמור להיות?״ שאל הגדול באיפוק
נואה צחק ״למה אתה מתכוון?״
״אולי לצבע שיש לי על הפנים?״ שאל טיילר, מנסה לא לצחוק עם נואה ולהשאר רציני.
״איפה אתה רואה צבע?״ שאל נואה, צובע אותו שוב.
״נואה!״ קרא שחור העיניים, לוקח את המברשת וצובע גם את פניו של נואה.
״הי! אני שמתי לך פחות!״ קרא נואה בצחוק
״תשתוק כבר״ מלמל טיילר, מצמיד אותו לקיר.
״צבענו עכשיו את הקיר הזה!״ אמר נואה,נועץ מבט כועס בטיילר ״למ-״
טיילר השתיק אותו בנשיקה ונואה נרגע והרפה את גופו.
״פאפא! אבא!״ קראו ארבעה קולות ביחד וצעדי ריצה קטנים נשמעו בחדר,גורמים לשחור העיניים להתנתק מנואה ולהאנח.
״כן ילדים?״ שאל נואה, הולך אליהם ומתכופף לגובה שלהם ״קרה משהו?״ הוסיף בדאגה כשלא ענו.
״לא״ מיהר קאי להרגיע את אביו המודאג ״אנחנו רוצים ללכת לטייל בחוץ. אבל פחדנו שאנחנו מפריעים״
״אה. אתם לא מפריעים אף פעם,תזכרו את זה טוב?״ אמר נואה,פורע את שיערו של קאי ״אני וטיילר רק נכנס להתקלח ונארגן אתכם ואז נצא. בסדר?״
״תודה פאפא!״ קראו ארבעתם,רצים החוצה.
טיילר חייך.
נואה היה טוב עם הילדים והפתיע אותו.
נואה תמיד היה ילדותי, אבל כשזה הגיע לילדים שלו הוא ידע מתי לרסן את זה כשצריך.
״עכשיו אפשר להמשיך את מה שרצינו״ אמר לו טיילר מאחורה, מושך אותו לקיר שוב.
״טיילר, הילדים מח-״ אמר נואה, משתתק שוב כשטיילר שוב נישק אותו.
בסוף נואה דחף אותו, מעוצבן על שחור העיניים וברח החוצה לפני שהוא ישתיק אותו שוב בנשיקות.
טיילר גיחך,יוצא גם הוא מחדר וסוגר את הדלת.
הוא התקדם אל עבר החדר שלו ושל נואה, מציץ בדלת כשראה את הגבר שלו חסר בגדים, מלבד בוקסר.
הוא התקרב אליו בשקט, מתחיל לנשק אותו בצווארו ומבהיל את השטני שבסוף נרגע וגנח מעט.
״רוצה להתקלח ביחד?״ שאל טיילר
״קמת על הצד החרמן שלך היום?״ גיחך נואה, בוחר בגדים ליציאה ומתקדם לאמבטיה.
טיילר חטף לו את המכנס, מסתכל עליו והבעת פניו לא מרוצה ״זה מבליט לך את התחת. תחליף״ פקד עליו
נואה שלח לו מבט זעוף אבל הקשיב והחליף את המכנס ״לא יעזוב אותי בשקט״ מלמל לעצמו,טורק את דלת האמבטיה.
טיילר גיחך, הוא אוהב להציק לו.
הוא בחר לעצמו בגדים, נכנס אחרי נואה ששכח לנעול.
נואה הסתכל עליו בשקט,לפני שסימן לו להצטרף.
הוא עקב אחרי פעולותיו של טיילר,עד שנכנס לאמבטיה והתיישב מולו.
נואה הסתובב,נשען על גבו הקשיח של בעלו ונהנה מחום גופו של טיילר וגם מהמים החמים.
הם חפפו אחד לשני את השיער, נהנים מהחברה אחד של השני ויוצאים אחרי כמה דקות.
טיילר עטף את גופו של נואה במגבת ועוד אחת על שיערו השטני של בעלו,מנגב את שיערו.
״טיילר תתנגב גם. השיער שלי כבר יבש״ אמר נואה בדאגה לטיילר,בורח מאחיזתו.
״אני בסדר,תתן לי לייבש לך את השיער. הוא עדיין רטוב״ אמר לו שחור העיניים,מושך אותו ומושיב אותו על המיטה,חוזר לנגב את השיער של השטני.
דפיקה נשמעה בדלת ונואה קפץ,רץ לפתוח את הדלת.
״אב-״ קראה אנה, נעצרת כשראתה את שני האבות שלה חצי ערומים ופניה נהפכו לאדומות ממבוכה.
״מה רצית להגיד אנה?״ שאל טיילר, מגחך.
״טיילר עזוב את הילדה!״ קרא אליו נואה בזעף, מתקדם לילדה הבלונדינית שמולו ״מה רצית להגיד?״
״א-אה רק שאנ-שאנחנו כבר מאורג-מאורגנים לפארק״ גמגמה הבלונדינית, מנסה לא להסתכל בעיניה של אביה.
״עוד כמה דקות אני ונואה נרד. תחכו לנו למטה״ אמר לה טיילר והיא הנהנה ורצה החוצה.
הם שתקו,מתלבשים בשקט.
עד שטיילר החליט שוב להציק לנואה.
נואה עמד בחדר האמבטיה, מסדר את שיערו שהיה עדיין מעט רטוב, בעזרת מסרק.
טיילר התקדם מאחוריו,מבלגן את שיערו של הקטן מבניהם.
״אבל למה אתה רע?״ אמר נואה בכעס, משלב את ידיו ורוקע ברגלו בכעס ״עד שהצלחתי!״
״אני אסדר לך את השיער בייביבוי״ אמר טיילר בקול שקט וצרוד לנואה באוזן, גורם לשטני לצמרמורת קלה.
הוא העביר את ידו בשיערו של נואה, שבהה בטיילר דרך המראה במבט מאוהב.
טיילר קלט אותו,מחייך לעצמו ומגניב לו נשיקה.
״אני אוהב אותך״ אמרו ביחד,צוחקים.
~~~~~~~~~~
פרק ראשון לעונה השניה אמג!😍
אני ככ מתרגשת להתחיל את הסיפור הזה🥺
השלוש-ארבע פרקים ראשונים של הסיפור יהיו על נואה וטיילר ואחרי זה יעברו כמה שנים קדימה ולדמויות אחרות.
אני ממש מקווה שתאהבו💘🙏🏻
הפרקים הראשונים יעלו בימים לא מסודרים ורק כשיהיה לי כמה פרקים מוכנים אתחיל לעלות אותם בימים קבועים ואודיע לכם מתי❤️
עלה בתאריך: 28.12.19

Fake love?💔Where stories live. Discover now