Fake love|24

551 47 3
                                    

כמעט איבדתי את החשבון לווטפאד,במזל הצלחתי איכשהו לאפס אותו כשעברתי טלפון....
ובלי יותר מידי חפירות...
תהנו מהפרק😍
~~~~~~~~~~~~
תומאס המשיך לקרוא את שלושת המילים שהיו כתובות על הגבס שלו בלי סוף. הם גם הדהדו במוחו גם בלי שהסתכל עליהן בכלל ובכל פעם גם דמותו של לוקאס הופיעה לנגד עיניו, לא שבאמת היה שם בכלל.
איכשהו,למרות שנפגע מלוקאס,המשמעות של המילים האלו הייתה חזקה בשבילו,השיחה בניהם הדהדה בראשו בלי סוף.
~~~~~~~~~כמה שעות אחורה~~~~~~~~
״אני אוהב אותך תומי,אתה כמו האח הקטן שלי״ אמר לו לוקאס,מחייך כשראה שתומאס מחייך גם הוא.
חיוכו של תומאס נפל, אבל לפני שלוקאס שם לב הגיע אחד אחר במקומו, מזוייף.
״גם אני אותך...״ מלמל הקטן, מנסה לעצור את הדמעות שאיימו ליפול מעיניו.
לוקאס חיבק אותו כששמע שהבלונדיני משך באפו, מלטף את ראשו בעדינות.
לבסוף הבלונדיני נרדם על כתפו של הגדול מבניהם, לוקאס חייך לעצמו והשכיב אותו במיטה,מכסה אותו בשמיכה.
״הלוואי שלא היית צריך לעבור את כל זה״ לחש בעל העיניים האפורות, נושק לראשו ויוצא מהחדר.
~~~~~~~~~~~~
״לעזאזל איתך!״ קרא תומאס בבכי לכרית שלו,חובט בה ״אני שונא אותך!״
ופתאום הדלת נפתחה, הכרית נזרקה ישר אל מי שעמד בדלת-שבמקרה היה לוקאס,חיוך רך על פניו.
״אפשר לדעת את מי אתה שונא?״
תומאס הרים את ראשו במהירות,מנגב את הדמעות שלו ומושך באפו,מנסה לטשטש את סימני העצבים והבכי.
לוקאס התקרב ונעמד לידו ״אפשר לשבת?״
תומאס הנהנן,לא סומך על הקול שלו שיסגיר אותו מיד.
״אז...רוצה לספר מה קרה..?״
הבלונדיני השפיל את מבטו,מתבייש לספר על מה שקרה.
״אני....אני סתם אצא דפוק...״ מלמל לבסוף אחרי שתיקה קלה
״אתה לא,תספר לי.קדימה״ דירבן אותו הגדול יותר
״אני...״ מלמל,מתחיל לספר לו ״...הוא לא שם עליי עכשיו. בטוח יש לו חברים חדשים,הייתי ...משחק בשבילו..״
״הוא לא שווה אותך תומי, מגיע לך אנשים יותר טובים ממנו. אתה לא צריך להתעצבן ככה, הוא מוזמן ללכת להזדיין. הוא מפסיד-אחרים זוכים״ אמר לו בעידוד,מחייך אליו.
״אני מתגעגע אליו..״ אמר תומאס, מתחיל לבכות שוב.
״הי,די לבכות. הוא לא שווה אותך!״
״אני לא שווה אותו עם כבר,אני לא מגיע לו לחצי של הקרסוליים״ מלמל הקטן, נשכב על המיטה ומכסה את פרצופו הבוכה מלוקאס.
״אתה הבנאדם הכי מדהים שפגשתי תומי. עברת ככ הרבה דברים ועדיין נשארת ככ חזק וכמו שאתה,לא השתנת כשניסו לשנות אותך ועמדת על שלך תמיד. אני אומנם מכיר אותך פחות משנה,אבל תאמין לי שאני לגמרי שמח על זה שפגשתי אותך, ובאמת שכיף איתך והלוואי שהיו עוד כמוך״ אמר לוקאס, ממשיך לפרגן לתומאס בעוד ועוד מחמאות עד שנהיה סמוק יותר ויותר.
״הי,מזה צבע על הפנים שלך?״ התגרה בו לוקאס,גורם לתומאס לחבוט בו ולצחוק מהטמטום של ׳אחיו׳.
אחיו,כן בטח.
״אתה אף פעם לא תוכל להיות אח שלי״ אמר לעצמו השטני ״הלוואי שיכולתי לשכוח ממך״
~~~~~~~~
סליחה אם הפרק יצא כושל (והוא בטוח כזה), אני אחרי יותר מ7 שעות חשבון שלא נפסקות, כואב לי הראש ואני לא הייתי ככ מרוכזת כשכתבתי את הפרק🥱🥺
עלה בתאריך: 16.02.20

Fake love?💔Where stories live. Discover now