״...אבל פאפא..!״ קראתי,נלחם בדמעות שרצו לרדת מעיניי.
״אין שום פאפא. הם לא באים לפה. מה לא מובן?״ אמר בקול סמכותי,מעט כועס.
״אבל תבין! הם שונאים את שנ-״
״תומאס,מספיק״ אמר,מסתובב ומתחיל ללכת.
״אם הם לא יהיו פה אז גם אני!״ קראתי אחריו,פאפא נעצר לרגע ואז הסתובב אלי ״תומאס. כשאני אומר משהו כדי לך להקשיב. אל תסתבך יותר ממה שאתה כבר״
״אבל פאפא בבקשה!״
״תומאס די!״ צעק והתכווצתי.
השארתי את המבט שלי על שלו לעוד כמה שניות לפני שרצתי משם,מתעלם מהקריאות שלו.
״בואו״ קראתי אל החברים החדשים שלי, רץ והם הצטרפו אלי בלי שאלות.
״תומאס!״ קרא קול מאחוריי אבל לא הקשבתי,המשכתי לרוץ,אפילו לא בודק מה עם הילדים שהצטרפו אלי.
רק כשהגעתי למקום שלי התפרקתי,נותן לכל הרגשות שלי לצאת החוצה עם הדמעות.
הרגשתי שלוש זוגות ידיים מחבקים אותי כשהבנתי שהחברים שלי באמת הצטרפו אלי,ולא נטשו אותי לבד.
כשהרמתי את מבטי,ראיתי גם את לוקאס.
מבטו דואג, וידיו פתוחות לרווחה,כאילו רצה שאכנס בניהם.
שלושת האחים קלטו את המסר,משחררים אותי ונותנים לי לרוץ לחבק אותו.
הוא התיישב לאט לאט,מושך אותי איתו ומקרב אותי אליו לחיבוק מרגיע.
השלישייה כבר הלכו,משאירים אותי לבד עם לוקאס.
״אתה יודע שאני פה בשבילך נכון?״ שאל אותי,מחכה לתשובה.השפלתי את ראשי,לא יודע מה לענות.
״אני מבין שלא״ מלמל לעצמו,מצקצק בלשון ״לא משנה מה יהיה בנינו,אני תמיד פה בשבילך. אתה כמו האח הקטן שאף פעם לא היה לי אוקיי? אני אדאג לך תמיד..״
משום מה כשאמר את הצמד מילים האלו,האח הקטן, הרגשתי כאב בלב והבכי חזר.
״הי הי מה יש לך קטנצ'יק?״ שאל אותי,קולו מודאג.
״אני לא רוצה להיות האח הקטן שלך״ מלמלתי לעצמי,אך לצערי כנראה שמע,כי הרחיק אותי מהחיבוק שלו.
״אבל זה מה שאתה בשבילי״ ענה לי,מבטו מבולבל
״אחים גדולים לא מנשקים את אח שלהם הקטן״ אמרתי,בורח משם לפני שעוד הספיק להגיב,רוצה להיות לבד.
~~~~~~~~~~~
פאקינג 10k קוראים לסיפור הפכים מתאחדים🥺
אני אפילו לא יודעת איך להודות לכם,אתם מדהימים😍
ולחדשות פחות משמחות,המבחנים חוזרים לי לאט לאט וכל החודש הזה מפוצץ במבחנים. אמרו לי שהפעם פרסו את המבחנים על כמה חודשים ככה שהעומס יהיה יותר קטן אבל בכל זאת כל פברואר עמוס לי עם הרישומים לתיכון וכל השיט הזה (כבר הביאו לנו את הזה של הבחירת מגמות אימלה😳). קיצר,בהצלחה לי..
עלה בתאריך: 31.01.2020
YOU ARE READING
Fake love?💔
Romance-הושלם- הוא תפס את ידי בחוזקה, עיניו חודרות וגורמות לי לזוז מעט באי נוחות. ״מה אתה רוצה ממני?״ צעקתי עליו בפחד, מנסה להשתחרר מאחיזתו החזקה שלחצה על ידי. ״שתיהיה שלי״ לחש לי, גורם לי להפסיק את מעשיי לרגע ולהביט שוב בעיניו. ~~~~~~~~~~ עונה שניה לסיפור...