״אהמ...אולי נכנס לעוד חנות?״ שאל לוקאס במהירות כשתומאס ביקש לחזור הביתה ותומאס נעץ בו מבט חושד.
״אתה מסתיר משהו״ קבע, מבטו חוקר את לוקאס
״אני לא מסתיר כלום״ אמר בהתגוננות,קולו מעט רועד.
״תספר לי...!״ התחנן תומאס, מנסה להוציא את מה שלוקאס הסתיר ממנו כבר במשך כל היום.
״בייבי תראה,הנה חנות שלא נכנסנו אליה,בוא״ התחמק לוקאס, מושך אותו לעבר החנות.
״לוקאס...המחירים פה הם יותר מידי״ מלמל תומאס במבוכה, לא רוצה שלוקאס יבזבז יותר מידי כסף עליו. יותר נכון שבכלל לא יבזבז כסף.
״תתעלם מהמחירים ותיקח כבר משהו״ אמר לוקאס בהיסח דעת,עסוק בטלפון שלו.
״לוקאס, תגלה לי כבר מה אתה מסתיר!״ קרא בכעס,גורם לכמה זוגות עיניים להביט אל הזוג
״אני לא מסתיר ממך כלום״ אמר לוקאס,ממשיך להתעסק בטלפון שלו ומתעלם מחברו העצבני שנעץ בו מבט רושם וזועם על ההתנהגות שלו.
״סיוע מה? לך להזדיין״ קרא תומאס בעצבים,זורק את השקיות שהחזיק לרצפה ויוצא משם,מעט מבוהל מהקללה שפלט ללוקאס ודמעות ירדו מעיניו.
״בוא,בשמ-״ אמר לוקאס,מגחך ומרים את ראשו אך נעצר כשתומאס כבר לא היה שם.
׳תומאס בדרך הביתה,תתכוננו׳ הקליד,מכניס את הטלפון שלו לכיס, יצא מהחנות בריצה לכיוון האוטו שלו,נוסע במהירות לכיוון הבית והתפלל שהצליח להגיע לפני תומאס.
׳הוא הגיע כבר?׳ הקליק במהירות בצ׳אט שהוחבא בין האנשי קשר בווצאפ, מחכה לתשובה
׳הייתם אמורים לבוא ביחד,אדיוט. ולא הוא לא פה אז כנס מהר׳
ליבו של לוקאס פעם בחוזקה, כל ההכנות שלו כל החודשיים האלה נגמרות פה. בתשובה של תומאס.
׳לעזאזל, אני לחוץ׳ חשב לעצמו כשהפיל את המפתחות לבית כמה פעמים,נכנסה לבסוף לבית ומחייך לך כשראה את התוצאה של מה שהכין
״נו,מה אתה אומר?״ שאל אותו טיילר,מחייך
הוא היה מהופנט, לא מסוגל להגיב ״אני מניח שזה אומר שאהבת את זה״ אמר טיילר,גורם לאחרים לצחקק
הוא הנהנן בהיסח דעת, מתקדם בשטיח האדום לכיוון במקום המיועד שלו בדיוק כשהדלת נפתחה.
הוא הסתובב בחדות, מגלה את פרצופו ההמום של אהובו שדמעות יבשות,וגם חדשות,היו על פניו.
אף אחד מהם לא הצליח לדבר,הם התרגשו ורעדו.
השלט שהיה תלוי מאחורי לוקאס כבר דיבר בעד עצמו ונואה ניגש לבנו, מחייך אליו ועוזר לו להתקדם לעבר לוקאס בעדינות
וטעויות שייסדה את לוקאס.
״קדימה״ לחש לו נואה באוזן,דוחף אותו קלות למול טיילר והמשפחות שלהם צפו בהם,מהופנטים.
״תו-תומאס״ מלמל לוקאס בקול רועד,מנסה להתאפס על עצמו ולעשות את זה כמו שצריך.
״מ-מה לוקי?״ שאל גם תומאס בקול רועד,מנסה לנגב את ידיו המזיעות בחולצה שלבש.
״אני אוהב אותך,אתה זוכר את זה נכון?״ שאל לוקאס בשקט, גורם לקטן להנהן
״ג-ם אנ-אני אותך,מאוד״ אמר תומאס,גורם למלמולים להשמע מכל עבר לכיוונם.
״א-אתה...״ התחיל לוקאס,מעט מפוחד
תומאס עודד אותו במבט להמשיך, מחייך
״אתה רוצה לצאת איתי לנשף?״ שאל לבסוף,מתנשף בהקלה אך עדיין מעט לחוץ
״כן״
~~~~~~~~
וזהו חברים, הגענו לסוף של ה-...
חח באמת נראלכם?
או שאולי כן...?😂
הטמטום שלי בלילה,סליחה.
אסל אני באמת לא בטוחה אם כדי להמשיך את הסיפור,הפרק היה די קצר אבל נגמר יפה...
אודיע לכם❤️
עלה בתאריך: 01.04.20
YOU ARE READING
Fake love?💔
Romance-הושלם- הוא תפס את ידי בחוזקה, עיניו חודרות וגורמות לי לזוז מעט באי נוחות. ״מה אתה רוצה ממני?״ צעקתי עליו בפחד, מנסה להשתחרר מאחיזתו החזקה שלחצה על ידי. ״שתיהיה שלי״ לחש לי, גורם לי להפסיק את מעשיי לרגע ולהביט שוב בעיניו. ~~~~~~~~~~ עונה שניה לסיפור...