Fake love?|12

644 56 8
                                    

עלה היום כי אין לי זמן מחר וגם לא במוצש (מסתבר)🥵
הפרק ממש קצר ואני בטוחה שיש לי גם מלא שגיאות,אני ממש מצטערת,יש לאח של חברה טובה שלי בר מצווה ואני עוד חמש דקות בערך צריכה לצאת👼🏻
~~~~~~~~~~
נאנחתי,מסתכל על הגלים מהמקום הגבוה שישבתי בו.
ברחתי מהקיבוץ,לא ידעתי לאן,אבל המחשבה שהצלחתי להתחמק מהם שמחה אותי.
את הטלפון השארתי בחדר שלי,כבוי. לא היה לי שום צורך לקחת אותו איתי,הוא היה נכבה לי אחרי שעה גם ככה.
הסתכלתי בשעון שעל ידי שפאפא התעקש שאשים. זה היה שעון חכם,הוא הראה לי את השעה,מד צעדים,אפשר לכתוב בווצאפ מפה למי שרוצים ועוד כל מיני דברים שלא ממש עיניינו אותי.
עברו רק חמש שעות מאז שהגעתי לכאן,ארבע שעות עברו בהליכה ועוד שעה עברה בלבהות בגלים- ככה שהשעה עכשיו הייתה 6 בערב.
ידעתי שלא אוכל להשאר כאן הלילה,אין איפה לישון וגם יהיה לי קר,לא שאני מפונק כן? פשוט ליד הים קר בלילה, ואם עכשיו קפוא לי-אז מה יהיה יותר מאוחר?
הלכתי ללכת,נותן לרגליי להוביל אותי בזמן שהסתכלתי על הנוף מסביב. אף פעם לא ראיתי דברים כאלה,תמיד הייתי תקוע בארמון ועכשיו אני תקוע בקיבוץ.
למרות החושך,הצלחתי לראות הרבה דברים יפים ולנווט את הדרך שלי.
הגעתי למקום כלשהו,שלידו היה ספסל.
התיישבתי, מחבק את עצמי וכמעט נרדם בישיבה.
ההליכה לפה הייתה מתישה.
הרגשתי את השעון שלי רוטט,כנראה מהודעות בלתי נפסקות מהמשפחה שלי,אבל לא היה איכפת לי.
נשכבתי על הספסל,מחבק את עצמי כשהשעון ציפצף,מודיע על שעה עגולה-12 בלילה.
״יום הולדת שמח לי״ מלמלתי מחייך במרירות ונרדם.
~~~~~~~~~~~
אופ הוא ככ חמוד😍
המבחנים מתחילים לי שוב משבוע הבא,זה מלחיץ אותי,בעיקר בגלל המגמות שאני חייבת ורוצה להתקבל🥵
אבל היי,באמצע פברואר בערך יהיה לכם מרתון של 3/4 פרקים,מנחשים למה?🖖🏼
עלה בתאריך: 23.01.2020

Fake love?💔Where stories live. Discover now