Fake love?|14

629 53 7
                                    

-נ.מ לוקאס-
ישבתי עם שתי האחיות של תומאס משני הצדדים שלי,ומולי ישב אח של תומאס,לא טרחתי לזכור את השמות שלהם כי זה אפילו לא עניין אותי.
הוא זה שהיה לי במחשבות 24/7,תומאס,הוא היה שם ונראה לי שגם לא התכוון לעזוב בקרוב.
אז החלטתי לנשק את אחותו,רק כדי להבין את הרגשות שלי.
והוא ראה את זה,וברח. פשוט ברח.
שעתיים אחרכך כל הקיבוץ היה בחיפושים אחריו,אחרי הילד הבלונדיני הקטן שנראה כמו מלאך.
הייתי לחוץ,חיפשנו אותו בכל מקום,אפילו במקום שהתנשקנו בפעם הראשונה. לא היה שום רמז לאן הוא נעלם,וגם הטלפון שלו נשאר בחדר.
אחיות שלו דאגו להיות בסביבתי כל הזמן,כאילו רצו לנצל את זה שאח שלהן נעלם ולתפוס את תצומת ליבי.
זה הכעיס אותי,אבל שתקתי,הוא היה יותר חשוב מאשר שתי האחיות המפגרות שלו. הוא רק בן 14 לעזאזל,לאן הוא כבר יכול להעלם?
נואה השתגע מדאגה,גם מייק.
שמעתי אותם מדברים על זה שאבא של תומאס,הגרוש של נואה,המלך,התקשר אליו. לא שמעתי מה הייתה התגובה של נואה אבל שמעתי שנפלטו מפיו כמה קללות.
״הוא עוד פעם מתקשר אלי! אני שונאת אותו אוף!״ קראה הבלונדינית הנמוכה בהצגה מזויפת.
״מי?״ שאלתי בחוסר איכפתיות והיא הזדקפה ונשענה עלי,ממשיכה את ההצגה שלה.
״א-אב-אבא שלי״ אמרה,בוכה ואחריה גם האחות השניה.
״גם אליי,לעזאזל,שיפסיק כבר״
״פשוט תחסמו אותו״ אמרתי באדישות,קם ושומע את אנחות הכאב שלהן כששתי הראשים התנגשו אחד בשני.
חייכתי לעצמי,מתקדם שוב לעבר המקום שלי ושל תומאס.
התיישבתי,מתאר לעצמי כאילו הוא פה איתי.
הלב שלי דפק מהר,מה לעזאזל עובר עליי?
הטלפון שלי צילצל,מראה על הצג שם לא מוכר ״הלו?״
״תומאס חזר!״ זיהיתי את קולה של אחת מהתאומות קורא בשמחה מזוייפת.
״אני כבר בא״ אמרתי,כמעט מנתק ״רגע,איפה אתם?״
״קפיטריה,יש הרבה רעש ואני לא שומעת,תבוא״ אמרה,קולה מתרגש ונשבר כמה פעמים באמצע המשפט.
הלכתי לשם במהירות,מגיע אחרי כמה דקות,הקיבוץ יחסית גדול ולכל מקום יש מרחק הליכה של 10 דקות בערך.
ראיתי הרבה אנשים עומדים במעגל מסביב למישהו,כנראה לתומאס ונכנסתי לאט לאט פנימה.
והוא עמד שם,שיערו מבולגן,אבל גם ככה הוא נראה חמוד,לבוש בפיגמה כאילו הוא רק קם משינה ומסביבו עוד שלושה ילדים לא מוכרים.
המבט שלי ושלו נפגשו לרגע,וחייכתי.
הוא הסיט את מבטו,פניו נהפכות למעט אדומות.
הילדה הג׳ינג׳ית שעמדה לידו לחשה לו משהו באוזן וצחקה,הוא חייך במבוכה,מיישר את מבטו שוב עליי ואז מסיט בחזרה כשקלט שהסתכלתי עליו.
התחלתי להתקדם לעברו,לא עניין אותי מה יהיה אחרי זה,רק לחבק אותו,וככה זה היה.
גופו הקטן בין ידיי ושיערו הבלונדיני מדגדג את שריריי ידיי.
הלוואי שיכולנו להיות ככה לנצח.
״שלום קטנצ'יק,שמח שחזרת״ לחשתי לו באוזן,צוחק.
~~~~~~~~
אווו😍😍
אוהבים את לוקאס?🤨
אני כן✋🏼
עלה בתאריך: 29.01.2020

Fake love?💔Where stories live. Discover now