-Me trembe idiot-I bertiti ajo sapo e pa fytyren e tij te ngerdheshur. Por, buzeqeshja e tij I pelqeu pamase. Per here te pare po e shikonte me sy ndryshe, jo si mik.
-Me fal te lutem, sdoja te te trembja. Ikim tani?-I tha Valoni dhe beri te hapte deren.
-Prit nje minute, ku jemi ketu? Ckerkon ti ketu sot kur eshte nje dite shume e rendesishme per ju?-e pyeti ajo me koken perplot me dyshime.
-Here tjeter do flasim, eja tani se ngelem vone.-dhe kete here te dy dolen nga ajo shtepi
Misterioze.
****************
Salla ishte permbushur perplot me njerez elegant dhe te pashem. Secili dukej me bukur se tjetri. Por ajo qe I la te gjithe gojehapur ishte Laura. Looku I saj I cili kishte ndryshuar tejmase, e cmendi edhe Shkelqimin. Edhe pse ishte I shoqeruar me nje bionde simpatike, bukuria e Laures ia mori mendjen. U habit edhe me shume kur e pa te shoqeruar me nje djalosh. U largua nga biondja e plastikes dhe beri nje hap per te shkuar te Laura, por ishte shoku I tij qe e ndali.
-Ku do shkosh? Do besh ndonje skandal?-e pyeti ai.
-Me lesho. Ajo lavirja do me degjoje mire mua.-I bertiti Shkelqimi dhe ia hoqi doren mikut te tij. U turr me shpejtsi nga LAURA, por ishte Valoni kete here qe e surprizoi. Ia zgjati doren asaj dhe e ftoi per ne vallezim. Pasi vallezuan disa kenge, dolen ne ballkonin e atij salloni gjigand per tu freskuar pak.
-Heh, sa shpejt me zevendsove moj. E dija qe ishe nje lavire-I bertiti Shkelqimi asaj kur e pa se po rrinte vetem. Valoni kishte shkuar per ti pershendetur miqt e te atit.
-Mbaj gojen mbyllur kur flet me mua. Sjam si ato laviret e tua qe je mesuar ti nderrosh cdo dite.-I bertiti ajo edhe pse frika e kishte kapluar dhe me sy po kerkonte per Valonin.
-Ke po e kerkon ? te dashurin? Ste duhet moj, ja ku me ke mua-dhe qeshi ne menyre ironike.
-Me ty as e vdekur nuk behem bashk po mu hiq sysh e me ler te qete. Me ngjall neveri prania jote-dhe nje lot I rrodhi nga syte ngaqe nuk ishte mesuar dikush te sillej ashtu me te.
-Ti do vish me mua e, kaq. Mbaroi kjo pune-dhe beri ta kapte per krahu por dikush e ndaloi.
-Hiqe doren nga ajo ose ta keputa ketu ne vend-ishte zeri I Valonit qe I trembi te dy.
-Kush do me rrahe? Aman, mos me thuaj se ke dhe truprojat me ty. Ku jane?-dhe qeshi Shkelqimi me te madhe, buzeqeshje qe u nderpre nga grushti I Valonit. Hunda po I rridhte gjak, por nuk e dha veten.
-Largohu nga ajo, ky eshte paralajmerimi im I fundit.-I peshperiti Valoni dhe iu afrua Laures kur e pa te shqetesuar.
-Je mire?-dhe ia perkedheli faqet e ajo vetem pohoi me koke.
-Eja ikim qe ketu.-dhe e kapi per dore per tu futur brenda.
-Kjo pune nuk mbaroi ketu Shkelqim, goditjen me te madhe do e marresh keto dite-kaq I tha Valoni dhe u fut brenda me Lauren. Pasi nata kaloi shume shpejt dhe shume mire, mysafiret kishin filluar te shperndaheshin. Ngelen vetem familjaret e Valonit dhe Laura e cila ishte e gjitha ne ankth.
-Eja te dergoj ne shtepi xhan. Je lodhur sonte-I tha ai dhe ajo pohoi me koke. Pershendeti miqt e tjere dhe te dy u nisen per te shtepia e saj.
-Kot do shkoj ne shtepi, babi sdo me pranoje. Ufff, sdi cte bej.-foli ajo me lot ne sy.
-Ne rregull mos u merzit, do e gjejme nje zgjidhje.-dhe u futen ne makine te dyte te lodhur. Pasi bene nje cop rruge me makine, Lauren e kishte kapluar nje gjum I lehte e Valoni po e shikonte me embelsi.
-Sa e embel je, dreqi ta haje. Si do ja bej me ty?-peshperiti lehte ai me friken se mos ajo do e degjonte.