Kapitulli 26

295 20 1
                                    

Me te arritur ne komisariat, parkoi makinen aty afer dhe beri te hynte brenda por dikush nuk e la. E kapi nga krahu duke e goditur fort. E goditi aq shume saqe perpak e la pa ndjenja. Po te mos ishin ca police e ti ndanin, shkelqimi do I ngelte ne dore Valonit. E derguan ne spital per ta mjekuar e me vone e morren dhe e derguan ne qeli. Te pakten kete here fitoi Valoni, nuk e la te dorezohej por e paditi vete. Dhe aty do rrinte goxha nje kohe te gjate. Blerimi kishte tentuar te arratisej, por policia e kishin zene dhe e kishin arrestuar. Pas disa diteve u mbajt séance gjyqsore dhe Blerimi u denua me 20 vjet burg. Per fat te keq ose te mire, babe dhe bir ndanin te njejten qeli.

***********************

Ditet kaluan njera pas tjetres keshtu duke I lene radhe edhe diteve te fresketa pranverore. Po afrohej ditelindja e Gencit dhe te gjithe ishin mbledhur per te festuar. Kishin organizuar nje aheng te vogel ne nje lokal mjaft te embel dhe te gjithe po ia kalonin mjaft bukur. Ajo qe shendriste si nje mbretereshe ishte Laura e cila si per inat ate nate ishte bere me e bukur se kurr. Thua se po ia ndjente zemra se sonte do ndryshonin shume gjera.

-O ba, a mund ta hapesh deren te lutem? Se jam pak e zene.-I tha ajo te atit. U habit se tepermi kur ne dere e pa ate, bijen e tij qe aq shume I kishte munguar. Ishte Gerta dhe gjyshja e saj qe kishin vendosur te vinin per ditelindjen e gencit.

-Bije..mireserdhe..eja hyni brenda mos rrini aty-u tha ai dhe e hapi deren qe ato te futeshin e si shkembim morri nje perqafim nga Gerta. Nuk e priste kete gje nga ajo, priste ndonje fjale fyese ose ndonje te bertitur.

-Ba, sa me ke munguar.-e shtrengonte fort ajo. Thua se dikush do I ndante pergjithmone nese e largonte nga perqafimi. Pasi mbaruan me pershendetjet, nuk vonoi shume dhe aty erdhi edhe Laura e cila u shtang kur e pa te motren aty. sdinte cte bente, si vepronte. Ngeli si statuje ne vend. Ishte gerta qe e mori hapin e para.

-Moter...sa e bukur qenke bere sonte.-I tha ajo Laures e per here te pare e kuptoi se sa shume I kishte munguar motra. Tani po ia dinte vleren familjes. Tani kishte kuptuar se sa shume kishte humbur dhe shpresonte qe ato gjera t'I rrikthente. Pasi e perqafoi dhe te motren, u ulen te gjithe per te biseduar.

-Do shkosh ndokund moter? Aq shume qenke zbukuar.-I tha Laures dhe ajo I dhuroi nje buzeqeshje duke I pohuar me koke. Po e verente nje Gerte ndryshe, jo siq kishte qene. Dukej me e matur, me e kujdeshme. U mendua pak dhe vendosi ta ftonte dhe ate ne feste, fundja edhe ajo e kishte gencin vella.

-Do dalim per ditelindjen e Gencit. Nese do eja, do kenaqemi me beso.-dhe priste nje pergjigje pozitive.

-Hmmmm..them se po..do vij do vij, si jo. Eshte ditelindja e vellaut tim, sdo e humbisja per asgje ne bote.

-Vetem se Genci nuk di asgje, dmth per surprizen. Kujdes se mos flet dicka para tij. Eja tani, te behesh gati.-dhe u ngriten.

-Ngadale njehere, une nuk I dhash leje gertes te vinte. Si shkoni pa me pyetur mua?-ju tha I ati dhe te dyja u habiten. Vertet, kete gje nuk e prisnin nga ai. Pasi disa sekondash ai qeshi me te madhe nga fytyrat qe I kishin bere Laura dhe Gerta. Kur e kuptuan se ishte nje shaka e tij, vrapuan per ta perqafuar sikur kur ishin femije.

-Ah baba ah, sa I keq je ndonjehere- I tha Gerta dhe u largua.

***********************

-Shpirt, shpresoj qe sdo hidherohesh por sonte ne feste do vije dhe Eda.-I nisi Arberi nje porosi Laures dhe ja ku mbremja e saj filloi keq. E kishte inat ate femer qe kur e kishte pare ne zyren e Arberit.

-Ne rregull, por pse? Kush e ftoi?-ia ktheu mesazhin menjehere.

-Une.-dhe dergoi ca buzeqeshje te ndryshme ne ate sms duke e acarruar Lauren ne maksimum. E dinte se ajo tani nga inati po plaste.

-E pse? Apo te ka mar malli ta shohesh?

-Mua jo, por ate per Gencin po. Qenkan miqesuar koheve te fundit, ndaj vet me tha nese mund te vinte ;)

-Ah, ashtu po. Ne rregull shpirt.

-Kujdes se mos thyen tel nga inati shpirt.

-Sjam xheloze, ti e di mjaft mire. Nejse, ika tani. Te pres te vish tna marresh. Mpuq.

-Tna maresh? Ke tjeter moj perveq teje?-mesazhi u dergua e ne ankth po priste se kush tjeter do vinte me Lauren. Mesazh qe priti gjate por nuk erdhi. Pas pak shkoi te shtepia e saj dhe deren ia hapi Genci.

-Eja Arber, urdhero hyr. Laura akoma sesht gati.

-Ah Genc ah, ka nje ore qe me thote se per 5 minuta jam gati.-dhe qeshen te dy. Pas pak ne sallon erdhi dhe Laura e cila ishte bere si nje mbretereshe. Arberi kishte mbetur goje hapur, iu duk si nje mbretereshe. Pas disa minutave ai u permend kur Genci I ra me grusht ne krahe.

-Mbylle gojen shpirt se do te hyje ndonje mize.-u tall Laura.

-A po. Mire e ke. Nejse,..-sdinte cte thoshte I shkreti, laura po e hipnotizonte.

-Te thash se sjam xheloze shpirt. Skam pse dhe ke ta xhelozoj.-ia shkeli syrin dhe u nis per nga dera e ai po e shikonte me embelsi.

-Me the pak me pare qe...-kaq tha I shkreti, laura ia mbylli gojen me dore.

-Flasim rruges, eja nisemi se mbetem vone. Pacim vella-dhe u larguan.

-Gerta eshte ketu. Sot erdhi dhe do vije me vone ne lokal per tja bere surprize gencit.

-Aha kuptova shpirt.-dhe mbante doren e saj shtrenguar.

-E ke ndermend te ma leshosh doren apo keshtu do e ngasesh makinen?-e ngacmoi laura.

-Kam frike moj. Kaq e bukur sa je bere ti, dikush do te te grabise. Ndaj me e sigurte je keshtu.-ia puthi doren dhe I dhuroi nje puthje te shpejte ne faqe.

********************

Lokali ishte me drita fikur, erresira e kishte kapluar ate vend. Pse dreqin I kishin thene Gencit se Laura ndodhej aty ne rrezik? Ai vend dukej pak si I rrezikshem. Vendosi ti lexoje shigjetat qe e dergonin deri te vendi kryesor.

-Futu brenda ne lokal.-ishte shigjeta e pare dhe ashtu beri. Pasi hapi deren, lexoi nje tjeter.

-Dritat mos I prek, do rregullohen vet. Ec drejt e pastaj kthe ne te djathte.-mbaroi se lexuari dhe veproi fiks ashtu. Pasi arriti ne cakun kryesor, ne sfond u ndezen dritat dhe po degjohej kenga e ditelindjes. Shume fotografi ishin te ngjitura ne mur, fotografite e tij kur kishte qene I vogel, fotografite e tij se bashku me familjen, dhe secila prej tyre mbante ca shenime, urata te veqanta per ditelindje. Akoma spo i besohej, kete surprize aq te mrekullueshme, betohej se as ne filma nuk e kishte pare. Mbaroi gjithcka, gjithe lokali u ndriqua dhe aty vrapuan motrat e tij qe ishin te parat qe e uruan.

-Gerta po ti? Kur erdhe? Si?-dhe e perqafoi te motren me mall.

-Erdha sot per ditelindjen tende vella. Sdo e humbisja per asgje ne bote. Te dua shume vella, shume.-dhe u perqafuan duke e afruar edhe Lauren afer tyre. Pasi mbaruan edhe te tjeret me urimet, e fundit ishte Eda e cila ia dha dhuraten dhe me faqet e skuqura ia uroi ditelindjen.e shkreta, nuk dinte si te vepronte, ta perqafonte si mik apo vetem doren tja jepte? Ishte Laura shejtanja e cila e levizi krahun qellimisht keshtu duke bere qe Eda ti afrohej Gencit, dhe ai e perqafoi. Pasi valllezuan dhe u kenaqen, erdhi momenti I tortes. Deshira e tij e vetme iu plotesua qe ate nate, keshtu qe fiku qirinjte dhe te gjithe duartrokiten.

-E mendove deshiren Genc? Se mos ke harruar?-e talli Arjeta e cila ishte ne muajt e para te shtatzanise.

-Deshira qe kisha, mu realizua me heret. Deshire tjeter skam-dhe syte I mbante kah Eda e ajo e hoqi shikimin tutje. Ishte paksa e turpshme. 



Pjesa e parafundit.

Ti je e imjaWhere stories live. Discover now