Chapter 8

1.7K 81 5
                                    

Selain Alish, Qhai mempunyai beberapa lagi orang kepercayaannya seperti James, Nick dan juga Jack. Sekarang James telah diculik. Entah bagaimana dia boleh diculik.

Qhai memandang guna lama yang dijadikan mansion oleh Zein.

"buruk gila tempat ni" sindir Alish.

"mafia low class. Nak buat macam mana" ujar Qhai sinis.

Pedang disisipkan ke pinggang manakala Revolver pula berada ditangan kanannya. Di tepi bahu kanan mempunyai Colt-45.

Pakaiannya seperti Lara Croft. Rambut diikat ponytail. Dan mask warna hitam dipakai.

Pasukan satu akan menyerbu masuk mengikut pintu hadapan. Pasukan dua iaitu Headshots akan berada jauh dari mereka dan tugas mereka membantu pasukan satu untuk melawan musuh.

"move" Qhai memberi arahan.

Mereka semua masuk.

Kelihatan anak buah Zein bersedia dengan senjata masing masing.

"you're here, Alex" kata Zein. Qhai hanya tersenyum sinis dalam masknya.

"what do you want Zein?" tanya Qhai sambil menikam anak mata Zein.

"aku nak hapuskan kau. Serang mereka" Zein memberi arahan kepada anak buahnya.

Bang! Bang! Bang!

Bunyi bising akibat tembakan yang dilepaskan oleh kedua dua pihak. Qhai membunuh semua anak buah Zein. Anak buah Qhai hanya beberapa orang sahaja yang cedera dan tiada seorang pun yang mati. Ini kerana bantuan headshot mereka yang membantu.

"mana James?" tanya Qhai lantang.

"huh, anjing kau tu ke? He's already dead" ujar Zein sinis. Qhai mengetap gigi. Mata hijaunya bercahaya terang kerana marah.

"you liar" jerit Qhai.

"im not" sinis Zein berkata.

"kalau dia dah mati, habis siapa ni?" Qhai bertanya lalu beberapa anak buahnya datang dengan membawa seseorang yang dalam keadaan elok dan tidak disentuh lagi.

"huh, kau jumpa? Hahaha, aku tak rasa yang dia nak ikut korang semua balik. Betul tak abang?" ujar Zein.

"apa yang kau cakap ni, bodoh?" Qhai memaki Zein. 'Zein menggelar James abang. Hurm, hebat permainan korang. Its okay, korang tunggu lah utusan dari neraka khas buat korang berdua, desis hati Qhai.

"Alex ii. Kau tak tahu lagi ke yang anak buah kau tu dah khianat kau" ujar Zein dengan muka yang sedang menyindir.

"hahaha, kau tahu tak kenapa aku khianat kau?" James yang dipegang oleh anak buah Qhai berkata.

Qhai mengetap bibir. Dia memberi isyarat kepada Alish supaya bersiap sedia.

Tiba tiba... anak buah Qhai mati ditembak oleh anak buah Zein. Dan James terlepas. Qhai menyasarkan semua anak buah Zein.

Anak buah Zein yang tiber datang terus mengepung Qhai serta anak buahnya.

Qhai menyepak, menumbuk, dan menembak anak buah Zein yang boleh tahan ramai jugak tu.

Bang!!

Bahu kiri Qhai ditembak oleh James.

"itu sebab kau yang lapor pada polis tentang penjualan dadah kumpulan aku" sinis Zein.

Qhai menyeringai sakit. Kemudian dia tertawa seram.

"hahahahahahaha"

"you mess with wrong people dude" ujar Qhai lalu menembak bahu kiri dan kanan Zein. Manakala James ditembak diperut oleh Qhai.

The Dark Secret MafiaWhere stories live. Discover now