"kau kena selesaikan semua masalah ni" arah Qhai kepada klonnya.
"kenapa kau tak buat sendiri?" tanya klonnya sambil kening berkerut. Haa, ambik kau. Klon pun boleh buat macam tu.
Rayc: tengok la siapa yang cipta(hidung dah kembang 10 inci)
Author: ceyt
"sebabnya aku nak hidup lagi. Dan aku tak mampu untuk lindungi semua rakan rakan aku dalam satu masa"
Klonnya hanya mengangguk.
Tit...
Pintu terbuka dan mereka berdua tersentak. Qhai yang membelakangi pintu itu, cepat cepat menarik kerudung untuk menutupi wajahnya.
"Qhai, buat apa dekat sini?" tanya Daniel yang baru sampai tadi.
"err... Nothing" ujar klon Qhai.
'fuh, Daniel percaya' desis hatinya lega.
"siapa ni?" tanya Daniel kepada klon Qhai.
"ni, anak buah aku.. Haa, nama dia XanXan" klon Qhai mereka satu penipuan.
"ouh.. Dia mix eh? Hi XanXan" sapa Daniel. Qhai hanya senyap.
Kemudian Qhai terus pergi dari situ. Lagi lama dia dekat situ lagi cepat rahsianya terbongkar.
'dengar sini, kau jangan bagi dia tahu yang kau bukan aku' dia mentelepati dengan klonnya. Eh, tak ii. Dia guna earpod lah.
Qhai terus menuju ke rooftop mansionnya.
Kembali pada klon Qhai,
"kita akan serang diorang malam esok. Kau bagitahu Roy supaya kumpulkan budak budak lepastu suruh Nick dan Jack masuk office aku" arah Qhai kepada Daniel.
P/s: panjang sangat la Klon Qhai tu.. So author letak Qhai je.. Real Qhai takkan ada dalam chapter ni dan chapter seterusnya... Dia akan muncul semula pada bab yang terakhir. Jangan risau. Tak lama lagi habis la.
"okay" terus Daniel pergi dari situ.
Qhai ke officenya untuk menunggu Jack dan Nick. Jarum jam menunjukkan pukul 2:00 pagi.
Tok! Tok!
"masuk"
Nick orang pertama yang menyapa mata Qhai. Kemudian diikuti dengan Jack.
"korang dah tengok Adriana macam mana?" tanya Qhai. Memandangkan klon ni ada semua memori Qhai, jadi tak salahkan dia bertanya.
Ragu ragu Jack dan Nick mahu menjawab.
Tiba tiba mereka terdengar seperti ada rempuhan yang akan merempuh bilik itu.
Dum!
Pintu dikuak kasar.
"Qhai Storm!!!!" seorang wanita berlari kearah Qhai lalu memeluknya erat.
"eh ii, lepaskan aku. Aku tak boleh bernafas ni"
"kak Ad minta maaf. Kak Ad tak tahu pun kakak bermusuh dengan adik sendiri. Bila kamu cakap yang kamu ialah adik akak. Akak tak percaya sebab akak tak cam langsung muka adik" kata Adriana dalam tangisan.
Qhai hanya diam membiarkan Adriana menangis dibahunya. Dia mengeluh.
Dia bukan Qhai. Dia tak layak terima pelukan dan ucapan maaf dari Adriana. Apabila berkongsi memori yang sama dengan Qhai, dia dapat rasa semua kesedihan yang dialami Qhai.
YOU ARE READING
The Dark Secret Mafia
Action"je suis un Assassin, un voleur et la plus grande mafia du monde" Qhai Alexandria Storm. Dia telah dibuang keluarganya kerana kakaknya yang berdendam dengan atas sebab yang tidak diketahui. Dia seorang CEO disebuah syarikat tersohor di Perancis. Dia...