Meraba ben kadir11.sınıfa gidiyorum fakat bu anlatacak olduğum şeyleri hiçbir öğrenci yaşamamıştır.
Oulda yine sıradan bi gündü herkes yaz sıcağında mayışmış sıraların üstünde yatıyorlardı.
Matematik dersinde aniden dışarıdan gelen, aşırı yüksek bi ses ile irkildik herkes camlara koştuğunda dışarıda üstünde beyaz,yırtık elbiseli saçı sarı ve vücudu aşırı açık renk olan birini gördük bize yüzünü döndüğü anda bi çığlık attı çığlık okadar güçlüydü ki kulaklarımız sağır olmuştu, yüzünün ise her tarafı yaralı,dişleride carpıktı bu kız benzeri yaratık ( kız demeye bin şahit ister ) okadar korkunçtu ki hepimizin ağızında aynı kelime geçti: "ZOMBİ " bu zombini nin çığlığı okadar güçlüydü ki etrafına birsürü zombi toplanmıştı herkes o çığıtkana (artık ona böyle diyicem) bakarken onların iki metre ötesindeki zombi, sönmemiş sigara izmaritine bastığı gibi alev topuna döndüğünü görünce çok şaşırdım bukadar çabuk yanmaları çok garipti. yaklaşık yarım saat sonra öğretmenimizin telefonuna bi vidyo geldi vidyoyu açtığımızda baş bakan çıkıp şöyle dedi "sevgili halkım şu anda kaynağı belirlenemeyen bi salgından ötürü insanlar şu anda zombi diye tabir ettiğimiz yaratıklara dönüştü sizleri güvenli bölgelere götürmek için özel otobüsler göndericez.hemen en yakın hastane,okul bv. devlet kurumlarında sığının " bu birkaç cümle bizi şok etti,yalnızca oyunlarda gördüğümüz zombiler artık bizden birkaç metre ötedeydiler...
BİR SAAT SONRA:
Hepimiz elimiz kolumuz bağlı okulda beklerken okulun önüne zombilerin beş metre gerisine birsürü otobüs geldi ve içinden çıkan polisler,zombileri ellerindeki silahlarla öldürdü herkes telaşla okulu boşaltırken emir merdivenlerde tökezleyip kafasını duvara vurunca bayıldı onu ayanıltmaya çalıştım fakat uyanmıyordu ayrıcada herkes otobüslere binmiş ve gitmek üzreydiler yani elimi çabuk tutmalıydım fakat emir birtürlü uyanmak bilmiyordu hemen emiri koluma takıp sürüklemeye başladım fakat herkesin gittini görünce sırtımdan bişey iner gibi olunca dehşete kapılıp kapıları kapattım ve emiri okulun yatakhanesine yatırıp okulun çatı katına çıktım;
Bizim okul büyük bi devlet okuludur,bodrum ve çatı katı hariç ve zemin kat dahil dört katlıydı.zemin katta kantin vardı. İkinci katta müdür ve müdür yardımcıları odası ve kimya ve fizik laboratuarıyla üç adette sınıf vardı.Birinci kattaysa tam yedi adet sınıf tuvalet ve öğretmenler odası vardı.
İkinci kattaysa okulun yatakhanesi,duş, ve tuvaletler vardı yatakhane katındaysa beş oda ve bu odaların her birinde beş ranza ve öğrencilerin dolapları vardı, ayrıca bu yatak odası katı tamamen halı ile kaplıydı ve öğrencilerin izlemesi içinde bir adet düz ekran televizyon vardı.Son olarak çatı katındaysa okulun kafeteryası ve mutfağı vardı.Okulun çevresinde ise öğrenciler dışarı kaçmasın diye müdürün yaptırdığı çit ve çitin üstünde ise iki kat dikeni tel vardı ayrıca yirmiye kırk metre genişliğindeki bahcenin üç adet arka kapısı vardı iki normal kapısıda pas yüzünden tamamen kullanılamaz haldeydi üçüncü kapı ise arabaların bahçeye girdiği sürgülü kaplıydı ve üstünde ise çitin üstündekinden bağımsız bi dikenli tel daha vardı.
İşte böyle bi okulumuz var gerçi okuldan cok hapisaneyi andırıyor ama neyse.
Çatı katına çıktığımda her yerde zombi olduğunu gördüğümde bu manzaraya dayanamayıp içeri girdim ve akşamüstü yatıp dinlendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ŞEHRİ
Science Fictionisimleri emir ve hamza olan iki arkadaş birgün okuldayken başlayan zombi salgını ile şoke olurlar, bi anlık hata yüzünden okuldan kaçan insanların gerisinde kalıp okulda mahsur kalırlar