Zombilerle yaptığımız o savaşın ardından iki hafta geçmiş sahip olduğumuz arabayı malesef ava gittiğimiz zaman maykçılara kaptırdık bununda tek sebebi aracımızın kapısının içinden geçen kurşunlar idi.
Ava giderken maykçılar ile karşılaşınca bize ateş açtılar ardındanda tekerleklerimizi patlatıp birkaç kişiyi çağırdılar hele birde sağ taraftaki kapıdan giripte bacağımı sıyırarak geçen görünce hemen iki maykçıyı vurup yoldaki maykçılar gelmeden oradan kaçtık.
Eve dönünce ilk işimiz yeni bir araba bulmaktı fakat bu iş biraz zamanımızı aldı.
İstediğimiz gibi bi araba bulmak yürüyerek yalnızca iki günümüzü adlı,bu ise etrafta çalışan araba olmadığı düşünülürse oldukça kısa bir süre olduğunu düşünüyoruz.
Bulunduğumuz araba
zenginlerinin kullandığı şu siyah minibüslerden biriydi.
Emirin fikri üzerine minibüsün dış kısmını metal plakalar ile kaplamaya karar verdik bunun için ise eski bi demircilik dükkanından birçok metal sac,metal çit,birçok metal materyal ve bu bu metalleri kullanabilmek içinde kaynak makineleri ve demiri kesmek için kullanılan testereden alıp sığınağa döndük.
İlk olarak minibüsün kapı,yan tarafların,arka tarafların ve arabanın tavanının ölçülerini alıp tüm sacları o ölçülerde kestikten sonra aynı ölçülerde birer plakalarda daha kestik ki aracımız iki kat zırh ile kaplı olsun. bunları ise içeriden ve dışarıdan vidalayarak sabitledik.
Aracımız oldukça sağlam olmuştu, sacları yerleştirdikten sonra araba kapılarının kolları için delikler açıncada işimiz bitmişti fakat emirin olanla yetinmemek veya olanı ise mükemmelleştirmek gibi kötü bi huyu vardır, şimdi ise arabanın ön camın üstüne bir kat metal çit çekmeyi ve bu şekilde ise ön camı korumayı amaçlıyordu aslına bakarsanız bu iş benimde aklıma yatmadı deildi eğer çarptığımız sırada arabanın ön tamponundan sekip cama gelen bi zombi olur ise camı parçalayabilir ve cam parçaları ise bizi yaralayabilirdi.
Aslına bakarsanız o arada tamponu da sağlamlaştırırsak iyi olabilirdi bi ara yoldan geçerken bi elektrik direğine çarpıp arabanın motorunu bozan ve yolda onca zombinin ortasında, arabada mahsur kalan bi adam görmüştük ve bunun bizim başımıza gelmesini de hiç istemezdik.
Emir camın üstüne tel çekerken bende eski egzos borularından tamponun önüne bi koruma yapıp dışına da bi kat daha sac çektik araba için son olarakta arabanın her yerini özelliklede tamon korumasının önüne birsürü metal diken kaynaklayıp aracımızı bitirdik,belki ileride arabaya yenilikler ekliyebilirdik amq şimdilik aracımız ile gurur duyuyoruk ve en kısa zamanda bi test sürüşüne çıkmak için can alıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ŞEHRİ
Science Fictionisimleri emir ve hamza olan iki arkadaş birgün okuldayken başlayan zombi salgını ile şoke olurlar, bi anlık hata yüzünden okuldan kaçan insanların gerisinde kalıp okulda mahsur kalırlar