Emir "Peki bizi buraya neden getirdiniz " diye sorunca kadir abi ortamıza geçip kollarını omuzlarımıza koyup bizi büyük bi eve götürürken arkasındaki genç kadına "akşam yemeği birazdan hazırlansın"dedi
Şöyle bi etrafa göz gezdirince buranın eski bi izci kampına benzediğini ve tahminiminde doğru olduğunu düşündüm.
Eve götürünce bizi büyük bi koltuğa oturup,karşı koltuğa kendi oturup konuşmaya başladı
" eminimki sizleri neden buraya getirdiğimizi merak ediyorsunuzdur" ayağa kalkıp kitaplık rafından bi defter alıp bize verdi.
Defteri açınca her sayfada başka türlerde zombilerin fotorafları ve bu zombi fotoraflarının hakkındada birsürü yazılar vardı, bular arasında bize tanıdık olan normal zombi (zombi nekadar normal birşeyse) ve çığırtkan vardı ama bunun dışında gördüğümüz zombi sürüsü, zombi hayvanlar,mutasyona uğrayanlar ama en beteri ise ismi yarma olan ve fotoğraflarından gördüğümüz kadarıyla vücudunun yüzde kırkı kastan oluşmuş iri yarı devgibi bi zombiydi.
Kadir ağbiye "bu zombi nasıl bukadar büyük olabilmiş"diye sorunca el işaretiyle defteri istedi ve alıncada çok saçma bi yerden lafa başlaldı
"Zombi istilasının ikinci yılının başıydı karım aslı ve arkadaşım hasan ile kamp için avlanmaya çıkmıştık, o gün hiç bilmediğimiz bi yöne doğru gidince kendimizi birkaç dağın arasındaki bi boşlukta bulduk ama o boşlukta çok tuhaf birşey vardı, oraya vardığımızda kocaman bi uçak enkazı ile karşılaştık her tarafta metal parçaları ve birçok parlayan konteyner gördük (sanırım radyoaktiflerdi )ama yalnızca konteynerları değil o gün ilk kez gözgöze geldik _ !"
Ağniden emir heyecanla "nasıl yani onu görüdünmü" diye sorunca kadir ağbi sırıtarak
"Hıh o fotoğrafı kim çekti sanıyorsun" diyip biraz etrafa bakıp bi iç çekti sonrada devam etti "onunla gözgöze geldiğimizde birden yavaşça yanımıza gelmeye başladı o koca ayaklarıyla yeri sarstığını tüm vücudumuzda hissediyoruk o anda ilk yaptığımız şey son hızla büyük bi tepeye tırmanmak oldu onun o koca ellerle ( zombinin tüm fiziksel yapısı ve gücü biz insanların üç katıydı) o dik tepeye asla tırmanamayacağını düşünüyorduk ama asılyla hasan tam tepeye varacaklardıki yarma, o anda dehşet verici bir şekilde bağırıp ellerini yere koyup kollarındanda güç alıp tahmini otuz metrelik yokuşu bir zıplamayla aşıp tepeye çıktı"
Emir dehşetle "yok artık,bu zombimi canavarmı " diyince emire biraz dalga geçer bi şekilde " aslına bakarsan zombide bi canavar "diyince emir tekrardan konuşup "neyse abi konuya dönelim hmm... peki o zombi nasıl okadar büyüdü ve sonrada ne oldu " kadir abi alnını kaşıyıp "tahminimce size anlattığım radyoaktif konteyner lardan bulaşan hastalık fiziksel olarak zaten fazlasıyla bozuk olan dna sını dahada bozmuş...
Sıla ve hasana gelirsek..." kadir abi bi iç çekip devam etti " yarma tepeye çıktığında bize doğru ağaç kütükleri atmaya başladı elindeki kütüğü atınca cebimdeki kamerayla fotoraflarini cekip kamerayı cebime koydum benim aksime benden on metre yukarıda olanlar benim kadar rahat değillerdi yarma ikisininde yakalarından tuttuğu gibi bana arkasını dönüp yürürken hızlıca tepeye tırmandım.tepeye tırmanır tırmanmaz ikisinide yere atınca hızlıca sırtımdaki tüfek ile kafasına nişan alıp ateş ettim fakat kurşun sağ kulağını delip geçti o anda tüm öfkesiyle bana doğru yürüyerek gelenen yarmayı görünce -tamam kadir artık kurtuluşun yok- dediğim anda sıla belinden çektiği silahın tüm şarjörünü yarmanın sırtına boşalttı ama yarma ölmek bi yana tötezlemedi bile fakat bu onu okadar sinirlendirdiki bir anda elinin tersiyle vurduğu sıla ve hasan en az sekiz metre sürüklendi sıla enaz ben ve hasan kadar güçlü ve dayanıklı birisiydi ama ikiside o darbeden sonra ayağa kalkamadılar o anda tüm öfkemle tabancamla onu süzgece çevirdim ama yalnızca onu bir dakika boyunca yökezlemesinden başka bir işe yaramadı o tepeden en iyi arkadaşımı ve karımı bırakarak döndüm"
Etraf bir dakika sessiz kaldıktan sonra emir " peki onların öldüklerinden eminmisin"?
Kadir abi tekrar bi iç çekip
"Ahh... bu düşüncemin yanlış olmasını nekadar isterdim anlatamam ama okadar güçlü bi darbe aldılarki hayatta kalmaları için bi mucizeden daha fazlası gerekiyo ertesi gün oraya birkaç eli silahlı insanla gidince onlara ayit bi iz bulamadık ve yarmanın onları yemiş olduğuna karar verdik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ŞEHRİ
Science Fictionisimleri emir ve hamza olan iki arkadaş birgün okuldayken başlayan zombi salgını ile şoke olurlar, bi anlık hata yüzünden okuldan kaçan insanların gerisinde kalıp okulda mahsur kalırlar