Mayçıların bölgelerinden son hızla dönüp evimize gelip haritada o yeri maykçıların bölgesi diye işaretleyip oraya bidaha gitmeme kararı aldıktan sonra gerçekten yiyeceğe ihtiyacımız olduğunu farkettik, arada bir şehirden biraz uzakta avlanırdık fakat bu iş pekte bize göre değildi küçük bi hayvan için onca yol gidip bide okadar benzin harcamak...
bilemiyorum bana biraz saçma geliyordu eğer buz dolabını çalıştıraccak kadar elektirik üretebilseydik ormanda bolca bulunan geyik ve diğer büyük av hayvanlarını avlayıp depolayabilirdik.
Yine günlerden bir gün yiyecek birşeyler bulma umuduyla AVM leri araştırırken ağniden kendimizi bi çatışmada bulduk yaklaşık on iki kişi bize ateş ediyordu bağzıları tabancayla sıkarken bağzılarında bizim yaralanmamızı bekliyordu biz bu anda bi kuyumcuya girip ne yapacağımızı düşündüğümüz sırada ağniden iki kişi yanımıza gelip profesyonel gibi onlara ateş ederken üç kişiyi yere sermişlerdi bile hemen bizi kolumuzdan tutup birer motora bindirip bi anda gaza bastılar.
Yol boyunca hiç konuşmayan iki adamlar bizi yaklaşık onbeş kilometre yol götürdüler.Bu iki adam bizi büyük, boş bi arsaya getirip büyük çitlerle çevrili kocaman bi yere doğru yaklaştırdığı sırada birisi ceketine takılı bi telsizi açıp "Kapıları açın kod yeşil ev 12 , tekrar ediyorum yeşil ev 12 "
Bize anlamsız gelen bu cümleden sonra birden çevrili alandaki dev gibi sürgülü kapı açıldı ve bizde motorlar ile içeri girdik.
İçeri girdiğimizde ilk farkettiğim şey,kapının üstünde, iki,uzun menzilli silahla bekleyen adamlar oldu bu,adamların neden orada olduklarını düşündüğüm anda birden bizden elli metre ilerdeki bi çığırtkanı vurduklarını gördüğüm zaman orda olmalarının nedenini anladım.
O sırada bize doğru gelen adamı farkettik:
Otuz yaşlarında,bir yetmişbeş boylarında, seyrek sakallı ve sayıf birisiydi, biraz kirlenmiş, lacivert renginde eski bi kot pantolonu, kahverengi bi gömleği , ters takılmış bi şapkası ve son olarak eski bi motorcu ceketi vardı yanımıza gelip gözlerini üzerimizde gezdirdi ve
"Kampımıza hoş geldiniz ben kadir buranın yöneticisiyim"
Kadir abi sözünü bitirdikten sonra emir şüpheci bi şekilde
"Peki bizi buraya neden getirdiniz "
Bu bölümü burada bitiriyorum bir dahaki bölümden devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ŞEHRİ
Science Fictionisimleri emir ve hamza olan iki arkadaş birgün okuldayken başlayan zombi salgını ile şoke olurlar, bi anlık hata yüzünden okuldan kaçan insanların gerisinde kalıp okulda mahsur kalırlar