BÖLÜM 2: güvenli yer

129 8 3
                                    

Ertesi gün uyuyan emiri uyandırmadan tekrar çatıya çıkıp etrafı kestim etrafta birsürü zombi, zombi leşlerini yiyorlardı.
Okulun çatı katındaki mutfağına girip ordan bi gaz yağı ve biraz kumaş alıp döndüm ve kumaşı top haline getirip bolca gaz yağı döktüm ve cebimdeki çakmakla yakıp hemen zombilere fırlattığım gibi hepsi alev topuna dönüşüp öldüler aşağıya inip sessizce bi parça yanmamış zombi  zombi eti ve kanı aldım tabiki eldivenle.
Okul laboratuarında eti incelemeye başladım ve çok tuhaf şeyler farkettim bu zombilerin hücreleri insanların yuvarlağımsı hücresinin aksine yuvarlak ve etrafı üçgenimsi parçalar vardı bundan sonra kan üzerinde bağzı testler yapınca da kanın içinde metan gazı olduğu sonucuna vardım buda neden bukadar çabuk yandığını açıklıyor.
Yukarı çıkıp uyanmış olan emirin yanina gittiğimde o sormadan olan bitenleri anlattım ve sonra birlikte televizyonda haberlere baktık (elektrik olduğuna hâlâ şaşıyorum) haberlerde herkesin yur dışına çıkarılmış olduğunu ve ülkeninneredeyse tamamen boşaltılmış olduğu haberini aldık
Emir ile konuşup ne yapacağımızı düşündük emir bi iç cekip " bence okulda kalalım baksana bizim müdür burayı dikeni tel ile çevirmiş ayrıca hem kantinde hemde yemekhanede birsürü yiyecek ve su var " alaycı bi tavırla "hıh bu zombiler seni baya etkilemiş baksana okuldan çıkmak için can atan sen simdi okulda kalmak istiyorsun ama şaka bi yana bencede burası oldukça korunaklı bi yer"

ZOMBİ ŞEHRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin