Bölüm 13: Nowa

36 0 0
                                    

Tankımızı yaptıktan sonra onu bahçeye (okul bahçesine) bırakıp onu birazdaha geliştirmek veya yeni bir tank daha yapmak birkaç malzeme ve yeni bi araba bulma umuduyla motorlar ile yola çıktık.
Bu yolda ilerler iken evden baya bi uzaklaştık öyle ki iki kez yakıt ikmali yapmamız gerekti.kimsenin yaşamadığını düşündüğümüz orman içinde büyük bir kamp bulmak bizi elbette şaşırttı kamta bildiğiniz izci kampı deil baya modern tehçizatların olduğu etrafta ise askeri araçların bulunduğu bi yerdi ayrıca o büyük çadırların üstündeki belitgin bir biçimde yazılan NOWA yazısıda fazlasıyla dikkat çekiyordu. Emire "acaba burası maykçıların başka bir bölgesi mi" diye sordum fakat maykçılar oldukça ilkellerdi eski evlerden başka yerlerde yaşamayıp motordan başka tasıtlara binmiyorlardı-! derken çadırlardan birinden sarı hazmat (koruyucu elbise) giyen biri çıktı hemen kendimizi ve motorlarımızı gizleyip adamı izlemeye başladık.
Adam yakasındaki telsizi alıp biriyle konuştu ardından gözlerimize inanamadığımız birşey oldu ve beyaz hazmat giyen üç kişi tasmalar ile tam anlamıyla zombiye dönüşmemiş fakat aşırı saldırgan davranışlara sahip olan birini çadıra soktular fakat yarım saat sonra çadırdan,  üzerinde nowa yazan bi torba ile beyaz hazmatlı iki kişi çıkıp torbayı biryere götürdüler büyük ihtimalle o torbanın içinde demin getirdikleri adamın cesedi duruyordu.
Adamları takip edince büyük bir dehşet patlaması yaşadık içlerinde ceset olan torbaların oluşturduğu bir dağ görmek bizi büyük dehşete sokunca motorlarımıza binip onlara görünmeden hemen yeşil ev kampının yolunu tutup gördüklerimizi onlara anlatınca bizlere nowa ekibinin bu ülkeye zombi virüsüne bi antidot bulmak için geldiklerini fakat bunu yaparken birçok insanı telef ettiklerini söylediler ama dediklerine göre zombilerin bazıları tam anlamıyla zombi edilmiş bu yarı zombi olan yaratıklar eski insan hallerini hatırlayıp kol saati ve kolye gibi takılarını takmak gibi şeylerde yapıyorlardı bu ise bizi şaşırtan şeylerden biriydi ama daha önemlisi demin ismi geçen nowa çalışanlarıydı,umarımki onlar başımıza bi iş açmazlar.

ZOMBİ ŞEHRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin