Telsizi dinleyip bi dünya önemli bilgi edindik, fakat bu buz dağının yalnızca görünen ucuydu, kim bilir telsizde daha ne türlü diyaloglar dinleyecektik.
Telsizi yanımıza alıp hasan abiye veda edip doğruca yeşil ev kampına gittik.
Kampa vardığımızda doğruca kadir abi ile evinde konuşup olanları anlattık söylediklerimizi dinleyen kadir abi oldukça şaşkındı bu yüzdende bir yandanda olanları anlamaya çalışıyordu fakat neyseki kendine geldiğinde ona, hasan abi ve emir ile yaptığımız planı anlattım;
Nowa ve askeri kamp komutanının planına göre o iki adam gerçektende kamptaki biriymiş gibi davranıp herkese iyi davranıp kendilerini kampın en sevilen insanları haline getirecekler (şu anda kampın en sevilen isimleri ben ve emiriz) herkesin güvenini kazanıncada bi tuzak kurup birçok kişiyi helikopter ile kaçırıp üstlerinde deney yapacaklar.
Fakat bizim de bir planımız var;
Kampta nişancılığına ve silah kullanma ustalığına en çok güvendiğimiz insanlara bu iki adamın planlarından bahsedecez ve yeterli cephane ve mühimmat alıp sessizce onlara yaklaşıcaz helikopter tam yere indiğinde ise bir yaylım ateşi ile aracı tanınmaz hale getirip, yapabilir isek adamları rehin alırız ama büyük ihtimalle çoğu orada geri kalanıda kan kaybından ölecek.
Kadir abi ile planımızın bir kez daha üstünden geçip onaylandıktan sonra hasan abinin bana verdiği kamp telsizden kendisine planımızı anlattıktan sonra bize mühimmat yardımı yapacağını ve birkaçta adam yollayacağını söyleyip birde bu nowa biriminin artık ortak sorunumuz olduğunu ve yeşil ev kampının kardeş kamp olduğu dile getirdi.
Kendisine teşekkür edip olaylardan kendisini haberdar edeceğimizi söyledik.
Planlarımızı yaptıktan sonra sırada, bizimle çatışmaya girecek olan adamları belirlemekteydi bu yüzdende kapmı dolaşıp en çok güvendiğimiz insanlara, o iki adama çaktırmadan planımızı anlattık neyseki bizi yarı yolda bırakmayıp hepsi çatışmayı kabul etti.Bölüm kısa oldu kusura bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ŞEHRİ
Science Fictionisimleri emir ve hamza olan iki arkadaş birgün okuldayken başlayan zombi salgını ile şoke olurlar, bi anlık hata yüzünden okuldan kaçan insanların gerisinde kalıp okulda mahsur kalırlar