Bölüm 7: mutant zombi baskını

69 5 0
                                    

Kadir ile yaptığımız konuşma sırasında ağniden dışarıdan çatışma sesleri gelince hızla dışarı çıktık.
Dışarı çıktığımız gibip kapıya baktığımızda kadirin defterinde gördüğümüz mutant zombiyi gördük.
Normal zombilerin aksine bu tamamen sipsiyahtı.Herkes hepbir ağızdan " Mutaaant... Mutaaant zombi geldii " diye bağırıyordu nedendir bilinmez burdaki herhes bu zombiden çok korkuyordu.Kapıya gittiğimizde tellerin ardından zombiye seri bi şekilde yaylım ateşi edildiğini gördük ağniden zombinin kolları bi vantuz gibi uzayıp kamp girişinden on metre uzağındaki paslı arabanın kaputunu tek hamlede koparıp kendi vücuduna çekip birden bedeninin bi parcası haline getirip göğüsüne metal plakadan bi zırh oluşturdu.
Bu gördüklerimiz bilim kurgu filmlerinde bile görülemeyecek birşeydi ama bu plaka bile ölmesine engel olmadı.
Zombi öldüğünde birden kaput bedeninin içinden çıktı.
Biz bu olan bitenleri anlamaya çalışırken kadir ağbi silahının mermilerini yenileyip yanımıza geldi emir hiçbirşey anlamayarak " Hıh tanıştırayım "zombinin cesedini gösterip " mutant zombi" dedi ve bizi tekrar kulübeye götürdü.
Kulübeye dönerken herkesin hiçbirşey olmamış gibi devam ettiğini gördüm.
Kulübeye girince kadir ağbi "işte iki büyük zombiden biri bu zombi gördüğünüz gibi oldukça tehlikeli geçen ay bunlardan bir tane daha gelmişti bizim gözcüler onu, menzilli silahlarıyla kolayca öldürebileceklerini zannettiler ve ve birisi sırf eğlence için çitin dışına çıkıp tabancayla kafasını nişan almıştı fakat zombi birden kolunu uzatıp tabancayı aldı ve kolunu silaha çevirip birkaç kişiyi hafif bi şekilde yaraladı."
Kadir abi sözünü bitirir bitirmez emir " nasıl yani bu şey silahtamı kullanabiliyor" diyince kadir ağbi evet cevabını verecek şekilde başını salladı.

Bölüm biraz kısa kusura bakmayın

ZOMBİ ŞEHRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin