15.Kapitola

2.6K 224 1
                                    

Šla jsem po chodbě do svého pokoje. Jediné co jsem chtěla, bylo to, abych přišla do pokoje, umyla se a šla spát.

Když už jsem byla u dveří, zaslechla jsem za sebou dupot a křičet moje jméno. Otočila jsem se a spatřila Erika.

,,Kate... To co se stalo... No... Mě vážně moc mrzí...Nechtěl jsem...." omlouval se mi Erik ale já ho přerušila.

,,To je dobrý Eriku. Děkuju, že ses mě zastal. Bylo to od tebe moc milý, ale já bych teď nejraději se šla umýt a spát." řekla jsem mu.

,,Jo, chápu... Byl to pro tebe náročný den... No... Doufám, že se dobře vyspíš." řekl mi Erik a trošku se usmál.

,,Děkuju, ty taky." řekla jsem.

,,A za Maxe se ještě jednou omlouvám, je to kretén. Moc mě mrzí..." začal ale já ho přerušila.

,,Eriku, ty se neomlouvej, to Max by se měl omluvit, ale to nech bejt. Ten kdo by měl děkovat jsem já. Děkuju moc Eriku." řekla jsem a usmála se.

,,Není za co." řekl a mrkl na mě. Aww...

,,Příjdeš zítra na náš zápas ? " zeptal se.

,,Jo, půjdu tam s holkama." odpověděla jsem.

,,Tak to se tam uvidíme. Doufám, že mi po zápase nikam neutečeš, zašli by jsme někam, co říkáš ? " zeptal se.

,,Jo, to by bylo skvělý. Ale pod podmínkou, že si mě musíš najít." řekla jsem mu a usmála se. On taky.

Pak jsme se rozloučili a já zašla do pokoje.

Zamířila jsem si to rovnou do koupelny, kde jsem se umyla.

Když jsem vyšla z koupelny, na posteli už seděla Stefanie a psala na notebooku.

,,Ahoj, nová roztleskávačko." řekla a zeširoka se usmála.

,,Ahoj, to jste mě vzali ?" zeptala jsem se.

,,No jasně. Jsi naprosto úžasná." řekla.

,,No... Děkuju.. Hele já už zalehnu, jsem strašně unavená. Dnešek byl náročný." řekla jsem.

,,A co večeře ?" zeptala se mě.

,,Nemám hlad. Dobrou." řekla jsem a lehla si do postele.

,,Tak já se jdu najíst. Dobrou." řekla Stef a odešla z pokoje.

Já si oddechla a zachumlala se do peřiny.

Magic SchoolKde žijí příběhy. Začni objevovat