Vešli jsme do obrovského tanečního sálu. Uprostřed byl velikánský lustr.
Erik mě vzal za ruku a táhl k ostatním studentům, kteří se řadili.
,,Neboj. To zvládneš." šeptl mi Erik do ucha a pak mi dal pusu na tvář.
Já se tak trochu usmála, ale přitom jsem se strašně bála.
Do třídy vešla učitelka. Vypadala docela mladě. Usmála se na nás a řekla.
,,Dobrý den studenti. Svolali jsme vás sem proto, jelikož se blíží ples a většina z vás neumí ani základy slušného chování, natož tancovat." řekla a přitom se podívala podezíravě na kluky.
,,Takže, teď se rozdělíte na dívky a chlapce. Dívky stojí na levé straně a chlapci na pravé. " ukázala na dvě protější čary na zemi, na které jsme si měli stoupnout.
Erik odešel ke klukům a mě nechal samotnou u Stef, Jess, Brook, a ostatních holek.
,,Dvakrát do týdne budete mít dvě hodiny mučení se mnou. Předem upozorňuji dívky, že je budou bolet nohy z podpatků, ale pro krásu se musí trpět." zavtipkovala, ale mě to moc vtipné nepřišlo.
,,Jelikož jste v kouzelnické škole a měli byste umět používat magii, dovolím vám si vykouzlit vlastní šaty či boty nebo šperky." řekla a já se zarazila.
A sakra! Vykouzlit?! Šaty?! Já ani nevím jak se to dělá! No tak to teda dopadne...
Podívala jsem se na Erika, který se i s ostatníma klukama smál.
Ha ha ha. To je moc vtipný, že já budu sotva chodit, a ještě k tomu v hnusných šatech, které si vlastnoručně vyrobim!!!
Mračila jsem se na něho a on se rozesmál ještě víc, až to slyšela učitelka. Ups...!
,,Pane Dickins! Když se tak hlasitě smějete, mohu vědět jakou jste si vybral partnerku?!" zeptala se Erika a já zkameněla a vykulila oči.
Erik se podíval na mě a uchechtl se.
,,Kate Williams je moje partnerka." řekl sebejistě.
Já vykulila oči ještě víc a trošičku nejistě se na Erika usmála. Všichni se na mě podívali. Některé holky na mě vrhali vražedné obličeje typu:Ten je můj!,některé holky obdivné a kluci hvízdali a smáli.
,,No tak to ti Kate přeju hodně štěstí s takovým neslušým hulvátem jako je Erik." řekla mi učitelka a zasmála se.
Erik se zamračil. Já se usmála a všichni kolem se začali smát.
,,Takže, doufám, že jste dost staří na to, aby jste si našli partnera/partnerku kteří s vámi budou tančit na plese. Nyní můžete odejít, ale příště si nezapomeňte vzít společenské oblečení. Dívky šaty a chlapci oblek!" řekla učitelka a odešla ze sálu.
Hned za mnou přišel Erik a objal mě.
,,Prej hulvát..ccc...!" řekl a narážel na učitelky oslovení Erika.
,,Konečně ti to někdo řekl, co? Já vím. Pravda bolí." uchechtla jsem se.
,,Neprovokuj mě zlato! Nebo s tebou na ten ples nepůjdu!" řekl výhružně.
,,To nevadí. Stejnak jsi mě ještě ani nepozval a já si můžu najít jiného partnera!" odpověděla jsem mu s úškleblem.
Je pravda, že Erik řekl, že jsem jeho partnerka, ale ani se mě nezeptal!
Chtěla jsem odejít ze sálu, ale on mě chytl za ruku a přitahl zpět.
,,Já to tak nemyslel! A víš co?!..." řekl a asi dostal nápad. Já se na něj nechápavě podívala.
Klekl si na jedno koleno...Pane bože! Snad mě nechce žádat o ruku??!!
Usmál se na mě a vzal mi jednu ruku do své. Všichni na nás zírali.
,,,,Kate Williams. Vím, že jsem někdy moc otravnej, sobeckej a jak řekla učitelka, tak jsem hulvát, ale prokázala bys mi tu čest a šla by jsi s nejotravnějším a nejsobečtějším hulvátem na školní ples???!!!"" řekl a usmál se na mě.
,,ANO!" řekla jsem a skočila mu do náruče. On mě objal a zasmál se. Otočil se se mnou a pak mě pustil.
Všichni kolem začali tleskat a jásat.
,,Jsi jenom trošku sobecký..." řekla jsem a zasmála se.
On se taky zasmál a políbil mě. Já se odtáhla, protože jsem veděla, že se na nás koukají ostatní.
On se zasmál a vzal mě za ruku. Stef a Max k nám přiběhli.
,,No teda. To bylo super gesto, Eriku. To bych od tebe nečekal." řekl Max.
,,Díky kámo. Hele, nepodniknem dneska večer něco?" zeptal se Erik.
,,Jasně, co třeba se koukat na film?" zeptal se Max.
,,Ne. To je moc nudný. Co třeba jít ven?" zeptala se Stef.
,,Fobře půjdeme ven. Co ty na to zlato?" zeptal se mě Erik.
Přikývla jsem.
,,Dobře, takže by jsme mohli zajít do parku a potom jít na pokoj a podívat se na nějaký film." rozhodl Max.
Všichni souhlasili. Pak jsme odešli na hodinu...
Ahoj, dneska je tu dlouhá kapitola, takže doufám, že se líbí. Nebojte se a napšte mi komentář. Budu moc ráda. A volte. :-)
ČTEŠ
Magic School
FantasíaKate žila do svých 16ti let normální, klidný život. Od té doby se celý její život změnil. Zjistila že je čarodějka. Její matka o tom věděla, ale nic jí neřekla. Chtěla jí to říct až přijde čas. Její otec je normální otec, ale matka je čarodějnice. P...